| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
tiopep

Registrat: 19 Gin 2008 Mensages: 317
|
Publicat: Dj Jul 10, 2008 8:23 pm Assunt: |
|
|
| llemet Escrigue: | | tiopep Escrigue: | ¿Una coalició Lo Rat Penat, GAV, UV, Coalició per a unes eleccions?. partint de la base que Lo Rat, i GAV, són associacions culturals, i no partits polítics, en com no es constituïxquen, en partits polítics o pot ser, i ademés es perdrien com a entitats culturals, i si colaboren en els partits perden independència, puix són satèlits d´eixos partits.
Respecte a Coalició i Unió Valenciana, la seua ideologia està molt llunt una de l´atra sobretot en com veuen el valencianisme, i hi ha que afegir-li els chocs d´abdós en el passat, que han deixat algunes ferides. |
la coalicio estaria en els vots, no en les entitats  |
Com l´actual coordinadora d´Entitats del Regne de Valéncia ¿no? al servici d´un partit. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
POPEPO

Registrat: 11 Jun 2008 Mensages: 74
|
Publicat: Ds Jul 12, 2008 1:56 pm Assunt: |
|
|
"una puntualisacio, si aixo el gav serà apartidista, pero no apolitica, ya que aixo es impossible"
Ganchut
*************************************************************************************
Si "aixó" no.
Amic Ganchut, el GAV es una institució apolítica.
Si se vol votar a algú (que ara mateixa no se sap molt be a qui ) se fa a titol personal, i no com a grup de persones.
Coalicio Valenciana naixqué del Grup d´Acció, si, pero les coses no han ixit com s´esperaba.
I la meua competència es el GAV, perque es l´institució que sempre estara ahi
Bo, repetix les voltes que facen falta (va per tots):
EL GAV ES EL GAV.
I LA POLITICA ES LA POLITICA.
Gracies.
**************************************************************************************
71] |
|
| Tornar damunt |
|
 |
POPEPO

Registrat: 11 Jun 2008 Mensages: 74
|
Publicat: Ds Jul 12, 2008 2:14 pm Assunt: |
|
|
"Alguns, quan senten alguna cosa que no lis agrada ho consideren "tirar merda". Atres, quan ho fem en raó, ho considerem dir veritats. Segur que tu per eixemple, els atacs que Sentandreu llançava contra tots els que no comulgaven en les seues idees no ho consideraves "tirar merda", quan això si que ho era, puix eren tot falacies."
Acabe de llegir aixó, que no ho vaig vorer
Tinc una mala noticia que donar-te´n, valencianiste, yo soc de els que pensa que Sentandreu ha fet mal en moltes ocassions.
Creia que te coneixia tio, pero no tinc ni idea de qui eres
"Atres, quan ho fem en raó, ho considerem dir veritats."
O siga que donarli gràcies a Déu que UV digue que no al pacte, perque a saber a on estaria hui el valencianisme si UV s'havera tragat les paraules de l'innombrable, esta ben dit, en raó i es veritat.
Crec que en son dia (no hui) fon més al contrari:
Digueren que no perque estigueren per dividir el vot valencianiste.
Ya vorem lo que fan ara.
"...puix eren tot falacies"
¿Qui ho diu? Tu...
Ademés una cosa son els insults o ironies en maltat (tirar merda) i atra es mentir.
Crec que tens un lio en lo cap d´açi t´aspere ...
Yo per eixemple, he opinat d´ONV i d´UV en respecte als demés.
No es res complicat.
Pense que si estem tots treballant per Valencia, tenim que dependre a fer un equipo, ¿no?
No estic buscant res més que germanor.
No prengues els meus mensages com "atacs del GAV" com tristament fan alguns foreros, perfavor.
Bo, un abraç i ¡vixca la nostra pàtria valenciana! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Ganchut Administrador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 1622 Ubicacio: Malva-Rosa
|
Publicat: Ds Jul 12, 2008 2:58 pm Assunt: |
|
|
| POPEPO Escrigue: | "una puntualisacio, si aixo el gav serà apartidista, pero no apolitica, ya que aixo es impossible"
Ganchut
*************************************************************************************
Si "aixó" no.
Amic Ganchut, el GAV es una institució apolítica.
Si se vol votar a algú (que ara mateixa no se sap molt be a qui ) se fa a titol personal, i no com a grup de persones.
Coalicio Valenciana naixqué del Grup d´Acció, si, pero les coses no han ixit com s´esperaba.
I la meua competència es el GAV, perque es l´institució que sempre estara ahi
Bo, repetix les voltes que facen falta (va per tots):
EL GAV ES EL GAV.
I LA POLITICA ES LA POLITICA.
Gracies.
**************************************************************************************
71] |
pot ser no m'hages entés, com a "politica" no me referixc a formar part d'algun partit, la politica es pendre decisions, i el valencianisme es una forma de fer politica, per aixo he dit que es (ho deu ser) apartidista, o siga que no forma part de cap partit politic. _________________ *|= En el meu poble no caguen en pena.
________
Soci 230 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 793 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Ds Jul 12, 2008 5:08 pm Assunt: |
|
|
| POPEPO Escrigue: | Acabe de llegir aixó, que no ho vaig vorer
Tinc una mala noticia que donar-te´n, valencianiste, yo soc de els que pensa que Sentandreu ha fet mal en moltes ocassions.
Creia que te coneixia tio, pero no tinc ni idea de qui eres |
"Si el GAV recolza a CV..pues mosatros nos agrade o no hem de fer lo mateix"
¿Te sona? Dit per tu en l'últim divendres que vaig estar en el GAV.
| POPEPO Escrigue: | O siga que donarli gràcies a Déu que UV digue que no al pacte, perque a saber a on estaria hui el valencianisme si UV s'havera tragat les paraules de l'innombrable, esta ben dit, en raó i es veritat.
Crec que en son dia (no hui) fon més al contrari:
Digueren que no perque estigueren per dividir el vot valencianiste.
Ya vorem lo que fan ara. |
Dividir el vot valencianiste?? No diuen que en política dividix l'últim que apareix?? Quí aparegué en últim lloc?? Resposta clara, no fa falta resposta.
Que en son dia molts recolzarem a CV?? Clar, no coneixiem a qui estava darrere.
| POPEPO Escrigue: | ¿Qui ho diu? Tu...
Ademés una cosa son els insults o ironies en maltat (tirar merda) i atra es mentir. |
Vols dir que Lola és una venuda al PP?? Que tots els que han deixat CV són uns personalistes, divisors que la fan el cul gros al catalanisme?? Que tots els atacas que Sentandreu ha fet contra valencianistes són certs?? Vaja, puix vas deixant clares moltes coses.
| POPEPO Escrigue: | Yo per eixemple, he opinat d´ONV i d´UV en respecte als demés.
No es res complicat. |
Clar, després de totes les advertències que t'han fet els moderadors.
| POPEPO Escrigue: | | Pense que si estem tots treballant per Valencia, tenim que dependre a fer un equipo, ¿no? |
Quan se fa en eixa intenció, sí. Pero quan tot és una estrategia per a guanyar gent i després per l'esquena s'ataca a tot lo que no estiga en vostra llínea..NO.
¿Vols que diga per ací que coses se dien en el GAV per a desprestigiar a IRV?
En el sopar parlarem, i espere que al final del mateix tingam un ratet per a parlar tots. Tinc moltes preguntes que fer.
Un salut. _________________ Valencia Milenaria - Blau Indòmit
Relats de Terror - Va de postres! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
campanero Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1002 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Ds Jul 12, 2008 5:43 pm Assunt: |
|
|
el mateix dia que Senta oferia un pacte davant les camares de Tele7 a Miralles i Chovi... Ventedins en cert foro els ficava a parir, els dia que eren uns venuts i que el unic partit valencianiste era CVa.....
crec que Ventdedins és una persona representativa dins de CVa ¿no? _________________ MON ACTUAL RADIO
CADA DILLUNS A LES 8 DE LA VESPRADA
93.1 i per internet www.radio931valencia.com |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 793 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Ds Jul 12, 2008 5:54 pm Assunt: |
|
|
| campanero Escrigue: | el mateix dia que Senta oferia un pacte davant les camares de Tele7 a Miralles i Chovi... Ventedins en cert foro els ficava a parir, els dia que eren uns venuts i que el unic partit valencianiste era CVa.....
crec que Ventdedins és una persona representativa dins de CVa ¿no? |
Un pacte que ell sabia per adelantat que no anaven a acceptar ni UV, ni ONV (per raons obvies) i que per lo tant ell i el seu partit quedarien com els "aglutinadors" i els que estaven a favor de "l'unió del valencianisme" i els atres, com els divisors. Molt acertat Carles Choví contestant a la proposta en un rotunt "QUAN VULLGUES". _________________ Valencia Milenaria - Blau Indòmit
Relats de Terror - Va de postres! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en este forum No pots respondre en temes en este forum No pots editar els teus mensages en este forum No pots borrar els teus mensages este forum No pots votar en les enquestes en este forum
|