| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
iskerian Membre de la PJV

Registrat: 16 Gin 2008 Mensages: 1180
|
|
| Tornar damunt |
|
 |
FeLo_Llop Membre de la PJV

Registrat: 29 Jul 2008 Mensages: 29 Ubicacio: Manuel, Ribera Alta
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 11:20 am Assunt: |
|
|
AAAAAHHHHHHH!!!!
LA PUTA QUE'LS VA PARIR!!!!
¿Que no n'hava nengu per ahi en algo incediari?
La maaaare que'ls ha fet!!
**TOS FACHES!!! |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 797
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 11:27 am Assunt: |
|
|
yo crec que nos han fet un favor...la gent ha vist que esta gentola esta ahi i que soles volen catalanisar-nos...espere ferventment el comunicat del bloc recolzant l'actuacio o qualsevol atra chominà, que segur la fan...
Estos moniatos no es donen conte que en tonteries com estes, validen el nostre moviment... _________________ Lo just no sempre es lo correcte, per que si te fiquen un dit al cul, queda just, pero no es correcte. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 11:31 am Assunt: |
|
|
| yepayep Escrigue: | yo crec que nos han fet un favor...la gent ha vist que esta gentola esta ahi i que soles volen catalanisar-nos...espere ferventment el comunicat del bloc recolzant l'actuacio o qualsevol atra chominà, que segur la fan...
Estos moniatos no es donen conte que en tonteries com estes, validen el nostre moviment... |
A mi me pareix que no nos fan cap favor. Ells ya sabem lo que son, pero em preocupa mes les imagens dels atres nazis que estan baix mesclant-se i fent-se passar per "valencianistes". Cada aparició del pancatalanisme nazi és un tant a favor de l'espanyolisme, al nacionalisme valencià no li fan cap favor. Fixa't be.  _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
muçol Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008 Mensages: 615 Ubicacio: Al costadet de l'Albufera
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 2:55 pm Assunt: |
|
|
Ni uns ni atres nos fan cap de favor. Son rollos distints i moviments politic-socials distints. Deixem de pegar-li voltes. En tot cas, espere que l'autèntic nacionalisme haja anat tot junt i en armonia. Això és lo important. Yo no he anat tampoc aixina que espere tindre fotos pronte  _________________ Cantant els 80 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
corcat Usuari expulsat

Registrat: 25 Jun 2008 Mensages: 42
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 2:58 pm Assunt: |
|
|
Lamentable que el dia més important dels valencians estiga ple de banderes aliens al nostre país, ja siguen espanyoles (que hi havien moltes) de grups d'extrema dreta com España 2000, GAV o Alianza nacional o catalanes que es veritat que només hi havia una pero era molt gran, portada per la gentola d'ERCPV.
Esperem que l'any que ve, només 3 colors dominen el nostre dia, blau, groc i roig de la nostra senyera, sense eixes fastigoses banderes espanyoles o catalanes.
Vixca el 9 d'octubre, pero només el nostre!
Som valencians, ni espanyols ni catalans! _________________ Els valencians no som espanyols, els valencians som i serem sempre valencians |
|
| Tornar damunt |
|
 |
corcat Usuari expulsat

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 3:32 pm Assunt: |
|
|
Esta gentola tinc ben claret que sobra a la nostra terra i més encara en el nostre dia nacional
D'estos en podriem aprofitar algun
I estos cada volta tinc més clar que també son dels meus
Vixca la nostra senyera!
Els valencians NO som espanyols! _________________ Els valencians no som espanyols, els valencians som i serem sempre valencians
Editat per ultima volta per corcat el Dj Oct 09, 2008 5:04 pm, editat 1 volta en total |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 3:37 pm Assunt: |
|
|
macho, que poquet has tardat en destapar-te...
¿son els teus la gent del bloc? Be, alla tu, pero tenen de valencianistes lo mateix que els primers...els meus no son _________________ Lo just no sempre es lo correcte, per que si te fiquen un dit al cul, queda just, pero no es correcte. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 3:45 pm Assunt: |
|
|
els nostres, per fi:
corcat, va no intentes enmerdar, cap dels que has posat son "dels nostres", al menys dels d'esta web, si t'agraden eixos els trobaras en atres webs, aci no. _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
corcat Usuari expulsat

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 3:59 pm Assunt: |
|
|
No enmerde, es lo que tinc cada volta més clar, i si, també les fotos que has posat tu son dels meus.
P.D. Una coseta per favor, que sóc molt burro amb l'ordenador, podeu fer la ultima foto més menudeta. Gràcies de bestreta  _________________ Els valencians no som espanyols, els valencians som i serem sempre valencians |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 4:03 pm Assunt: |
|
|
| corcat Escrigue: | No enmerde, es lo que tinc cada volta més clar, i si, també les fotos que has posat tu son dels meus.
P.D. Una coseta per favor, que sóc molt burro amb l'ordenador, podeu fer la ultima foto més menudeta. Gràcies de bestreta  |
si tens tan clar ya saps que en esta web no estan ni estaran, perque aci tenim molt clar que no tenim res a vore en ells.
les fotos no se, d'a on has tret l'ultima? si vols m'ho dius per privat i intente ajudar-te _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tio_masclet
Registrat: 09 Oct 2008 Mensages: 5
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 4:32 pm Assunt: |
|
|
a mi lo que me produix una gran pena i indignació es que en estos moments d'impotencia i en el moment de perfecta reivindicacio, resulta que se tiren tots els ideals per terra, se baixem els pantalons i llevem l'estrela de la senyera jagant. i lo pijor son els motius... ¿el que diran? ¿por ab algú?.. ¿no es el moment? sempre som els mateixos els que baixem el cap.
Decepció. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
corcat Usuari expulsat

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 4:45 pm Assunt: |
|
|
| iskerian Escrigue: | | corcat Escrigue: | No enmerde, es lo que tinc cada volta més clar, i si, també les fotos que has posat tu son dels meus.
P.D. Una coseta per favor, que sóc molt burro amb l'ordenador, podeu fer la ultima foto més menudeta. Gràcies de bestreta  |
si tens tan clar ya saps que en esta web no estan ni estaran, perque aci tenim molt clar que no tenim res a vore en ells.
|
He votat 3 voltes en la meua vida, parle de les eleccions "autonomiques". Vaig votar primer a UV, despúes al Bloc i a les ultimes a Units per València. Sóc valencià i valencianiste, crec en la nostra nació i en la nostra bandera, estime la meua llengua i no m'importa compartir-la amb altres paisos. Si vols, di-me tu el que sóc, ya que trobes que yo mateixa no puc definir-me.
M'agrada pegar-li una ulladeta de quan en quan a esta plana web, no escric molt, perquè m'imagine que a alguns els molesta el que dic, de tota manera si voleu me'n vaig i no torne més, si trobeu que sóc tan roín per a la nostra nació valenciana i els seus interessos. _________________ Els valencians no som espanyols, els valencians som i serem sempre valencians |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 4:50 pm Assunt: |
|
|
corcat menys victimisme, yo aci no t'he jusgat ni t'estic donant carnets de valencianisme ni t'estic tirant a cap lloc. Pero respecta als que no nos sentim indentificats en els grups que has posat i que ya nos ha donat problemes anteriorment per les males interpretacions.
Tu has dit la teua opinio,
yo dic la meua,
i tan amics.
¿Pots editar la teua image o posar atra que siga mes menuda? gracies. _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
corcat Usuari expulsat

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 5:06 pm Assunt: |
|
|
| iskerian Escrigue: |
Tu has dit la teua opinio,
yo dic la meua,
i tan amics.
¿Pots editar la teua image o posar atra que siga mes menuda? gracies. |
Fet, i per mi, tan de bo algun dia bons amics. Et considere una de les persones més brillants que escriuen en este foro. _________________ Els valencians no som espanyols, els valencians som i serem sempre valencians |
|
| Tornar damunt |
|
 |
TerraBlava Membre de la PJV

Registrat: 12 Mai 2008 Mensages: 233
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 5:27 pm Assunt: |
|
|
corcat si eixos del bloc son amics teus
EDITAT. _________________
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 5:28 pm Assunt: |
|
|
| TerraBlava Escrigue: | corcat si eixos del bloc son amics teus
EDITAT |
per favor evitem enfrontaments en el nostre foro.
Podrieu obrir fils posant les fotos dels valencianistes, segur que serà millor.  _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Sogorb_NV
Registrat: 15 Gin 2008 Mensages: 137 Ubicacio: Un poc llunt de la nostra estimada Nació Valenciana
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 5:32 pm Assunt: |
|
|
| TerraBlava Escrigue: | corcat si eixos del bloc son amics teus
EDITAT |
¿I els nazis del puterío2000 i AN, de qui són amics?
deixa que ho adivine... _________________
¡Vixca la Nació Valenciana lliure i sobirana! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
TerraBlava Membre de la PJV

Registrat: 12 Mai 2008 Mensages: 233
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 6:11 pm Assunt: |
|
|
meus no. _________________
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 6:22 pm Assunt: |
|
|
| Sogorb_NV Escrigue: | | TerraBlava Escrigue: | corcat si eixos del bloc son amics teus
EDITAT |
¿I els nazis del puterío2000 i AN, de qui són amics?
deixa que ho adivine... |
a vore si resulta que al final son teus... _________________ Lo just no sempre es lo correcte, per que si te fiquen un dit al cul, queda just, pero no es correcte. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
valencianacio

Registrat: 19 Gin 2008 Mensages: 60
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 7:00 pm Assunt: |
|
|
| estic d'acord ab les vostres crítiques contra la bandera catalanista, és vergonyós que hi aparega a València i damunt el nostre dia nacional però he de dir-vos que al igual que s'ha montat este rebombori per la bandera catalanista també es deuria montar per la aparició de banderes espanyoles portades pels de ESPAÑA 2000, A.N., GAV... |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 7:05 pm Assunt: |
|
|
Estas parlant en el forum on es critica tots els dies aixo, no soles el dia 9... _________________ Lo just no sempre es lo correcte, per que si te fiquen un dit al cul, queda just, pero no es correcte. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 7:11 pm Assunt: |
|
|
| yepayep Escrigue: | | Estas parlant en el forum on es critica tots els dies aixo, no soles el dia 9... |
Pero es normal la seua postura quan l'organisacio d'este mateix forum acodix a actes de Valencia Freedom que recolza als espanyolistes eixos o quan es participa en coses com l'encontre de noves tecnologies a on es llegitima que eixe portal parlarà del "valencianisme" en internet. Per tant, es normal que la gent es queixe hui i tots els dies, lo que no es coherent es que la gent es queixe i despres participe de l'espanyolisme, a vore si comencem a deixar les coses clares entre tots perque ací ya qualsevol dona conferencies de valencianisme.
Es normal yepayep. Hui ha guanyat l'espanyolisme gracies al pancatalanisme. I mentres aci plorem, els mateixos valencianistes donen cancha als espanyolistes, vore per a creure, pero s'han de canviar coses des de ya o nos quedarem queixant-nos tota la vida. _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tio_masclet
Registrat: 09 Oct 2008 Mensages: 5
|
Publicat: Dj Oct 09, 2008 7:31 pm Assunt: |
|