| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
campanero Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1002 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 5:40 pm Assunt: |
|
|
personalment, t'asegure que si feu un "congres public" i exponeu els plantejaments, m'agradaria que ho avisareu ya que estaria interesat en anar a vore la proposta.
pero per favor, en les coses clares. _________________ MON ACTUAL RADIO
CADA DILLUNS A LES 8 DE LA VESPRADA
93.1 i per internet www.radio931valencia.com |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tiopep

Registrat: 19 Gin 2008 Mensages: 371
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 5:52 pm Assunt: |
|
|
yo me referia al Bloc com a partit i a afiliats al Bloc també, puix mirant foros de sectors afins ad ells, no veig canvis clars, solament intents més per interessos electorals i polítics que intents d´acostament de idees.
D´acort que ni UV ni Coalició han arribat a la societat ¿pero no seria més senzill vore en els erros comes per ells i per tots i no escudar-se en els fracassos dels demés?, i esteu comenten erros no deprenen la lliçó.
Segurament tornar als seus "inicis" podria ser una bona mesura. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
iskerian Membre de la PJV

Registrat: 16 Gin 2008 Mensages: 1180
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 6:29 pm Assunt: |
|
|
Yo crec que no anirà a cap lloc per les formes de fer les coses.
Primer, si tu vols lliderar un proyecte has de moure't i implicar a la gent en el proyecte. No pots crear la teua casa al teu gust i esperar a que vinguen a tu. Aixo em recorda quan Sentandreu en el sopar del 25 d'abril de fa quatre o cinc anys demanava als nacionalistes que s'uniren al seu proyecte. En les diferencies evidents.
Ningu vol formar part del proyecte de ningu. I eixa es l'idea que es transmet perque si pel fet de no estar yo (o qui me represente) vol dir que el "partit de partits" pot agarrar un camí diferent a la meua identitat valenciana, llavors ¿per a que entrar?
Nomes entraria si sabera que tindria la majoria suficient com per a que les meues idees indetitaries no es pergueren. SI, eixes idees que son el nacionalisme valencià i que se les diu "reduccionistes".
No hi han "sensibilitats" en el valencianisme més allà de ser d'esquerres o de dretes, llaics o catolics, perque la sensibilitat identitaria es igual per a tots, lo que passa es que alguns es diuen regionalistes per una estigmatisacio externa quan son mes nacionalistes que alguns que s'etiqueten com a nacionalistes.
Segon, les persones que puguen entrar afins al BLoc i sucedaneus tenen molt clar que "l'unitat llingüística es un fet inqüestionable" i en este punt, les meues inquietuts de superar conflictes s'acaben.
Per a mi no es inqüestionable res pero no tinc perque desfer-me dels meus plantejaments ideologics, sobretot quan per voler estar mes prop de la societat en este tema, el fracas electoral es prou evident.
Per a mi tant ENV com ONV s'equivoquen en els seus pactes i colaboracions en atres grups de dubtosa valenciania (la mateixa valenciania dubtosa que me pot significar Coalición Valenciana, només que a l'atre costat).
Yo l'unica solucio que veig es un replantejament formal del valencianisme politic. I aixo passa per diferents solucions. O unir-se les capelletes que si que estan dins del valencianisme (ENV, ONV, IRV i UV) en una unica formacio politica o escindir-les totes i crear-ne atra nova. En atres persones al davant perque està vist que les que estan actualment poc aprofiten, no per cap cadira com diuen alguns, sino perque no els veig molta ambició política i fan falta politics en ambició, i d'aixo no hem tingut mai. Nomes en ambicions personals, pero eixes nomes conduixen al PP o atres grups de poder.
Per cert, per a fer un partit politic ilusionant, primer s'ha d'ilusionar als valencianistes politics que tenen molt a dir. Lo mateix que li dic a Romaguera, li dic a Tofolet. Hi ha molta gent valida (alguns han passat per la fundació d'ONV i ya no estan pel tema llingüistic precissament) que no està en cap lloc. Hi ha gent historica d'UV i simpatisants que son valits i imprescindibles per a qualsevol proyecte politic. Si no se te en conte a esta gent i no s'actua conjuntament, qualsevol inciativa naix coixa i se perdren grans components importants per a una reestructuració politica. La qual no passa ni en anar a parar a Unió Democrativa del País Valencià, Estat Valencià i derivats, ni tampoc en montar la paraeta i esperar a vore-les vindre.
I tampoc fa falta fer reunions i reunions i mes reunions home, fa falta algu en trellat al davant de les coses que tinga temps i formació suficient per a saber fer-les i dubte que eixa persona hui per hui estiga per la llabor o tinga temps per a fer tots els tinglaos estos.
Es la meua opinio. I UxV me pareixeria un lloc perfecte i ideal per a fer coses politicament. M'encanta, es una idea que m'agrada moltissim, pero per a ONV, ENV, UV i IRV, militants historics del valencianisme i persones per lliure del "Nostre" valencianisme o com li vullgues dir. Yo en els atres ni aigua, i en els de la gomina menys encara.
salutacions. _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
berarma Membre de la PJV

Registrat: 19 Gin 2008 Mensages: 514
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 8:08 pm Assunt: Re: si |
|
|
La situació per a mi és la següent.
UxV té un dilema, si pren un camí de reivindicacions i polítiques 100% valencianistes seran uns pocs partits minoritaris hui, ademés alguns haurien d'abandonar l'indefinició en la que es mouen. Si en canvi deixara de costat la majoria d'eixes reivindicacions valencianistes podrien unir-se partits més grans i tindrien més opcions en les eleccions.
Penseu que l'ambigüitat vos va valdre per a alguna cosa, pero ya esteu veent que no, se vos exigix des de tots els sectors més definició. Si aneu en els catalanistes vos ho exigiran i si voleu vindre en els valencianistes també, em pareix normal. Pareix que estigau cagats davant la disjuntiva de fer nou camí valencianiste o seguir el camí ya començat per catalanistes i espanyolistes.
Yo crec que pel camí 100% valencianiste es poden conseguir coses pero s'han de treballar molt be. Necessiteu primer coherència, utilisar una normativa inventada mesclant valencià i català, a l'estil de CV que mescla valencià i castellà. I millors propostes, repetir lo que ya diuen atres partits partits més forts no va a llevar-los vots. Heu de ser capaços de propondre solucions i camins nous i vàlits per al valencianisme, pero pareix que no n'hi ha gent capaç.
Si UxV tria el camí 100% valencianiste ho recolzaria, pero de moment només tenim uns partits ambigus demanant la participació d'uns atres que estan en una situació pareguda. En esta situació els que guanyarien són els que sí tenen les coses clares, els partits catalanistes o espanyolistes que s'adheriren. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Mutxamel Usuari expulsat

Registrat: 12 Mar 2008 Mensages: 28
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 9:00 pm Assunt: |
|
|
Endavant companys, molta sort en esta nova aventura d'integració i superació. qui vulga continuar vivint en la transició té tot el seu dret, però que no critique el treball dels que viuen al segle XXI.
Salut! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
DEJU Membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 50
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 9:13 pm Assunt: |
|
|
| Mutxamel Escrigue: | Endavant companys, molta sort en esta nova aventura d'integració i superació. qui vulga continuar vivint en la transició té tot el seu dret, però que no critique el treball dels que viuen al segle XXI.
Salut! |
Mira, l'atra sensibilitat  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
El Chè Moderador i membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 845
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 9:27 pm Assunt: |
|
|
Lo unic dir que no m'agrada el comentari de "unic pensament" referint-se a la llengua. Yo ho veig com les matematiques (m'he fet cientific):
1 x 1 x 1 x 1 = 1 -> 1=1
1 x 1 x 0 x 1 = 0 -> 1≠0
Que no es lo mateix que:
1 + 1 + 1 + 1 = 4 -> 4≠1
1 + 0 + 1 + 1 = 3 -> 3≠1
I els numeros no representen cantitats sino identitats, es dir que si sumem pipes, en cacaus, quicos,... tenim porrat, que en el meu poble en Sant Blai se ven en les paraetes.
Lo que dona ha entendre eixe comunicat es que s'heu donat per vençuts en la llengua, en conseqüencia que sou terceres vies.
Yo es algo que mai estare dispost a asimilar, pero de totes maneres ya me comentares que volieu parlar en nosatres i yo no tinc cap de problema, el dia que vullgau, me toqueu o m'envieu un correu, i charrem. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 896 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 9:27 pm Assunt: |
|
|
| Mutxamel Escrigue: | Endavant companys, molta sort en esta nova aventura d'integració i superació. qui vulga continuar vivint en la transició té tot el seu dret, però que no critique el treball dels que viuen al segle XXI.
Salut! |
¿Tu saps llegir no? Llavors, ¿per qué collons no cumplixes les normes del fòrum i escrius en valencià?
PD; Com vejeu tingueu el recolzament dels que neguen continuament l'existència de la llengua valenciana, per lo tant això és prova de que no esteu presentant un partit integrament valencianiste.
¿Superacions? Clar, per a quan la superació de complexos? _________________
Blau Indòmit - Relats de terror |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tiopep

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 6:34 am Assunt: |
|
|
| Ací no s´ha criticat, sino hem expost les nostres opinions, i yo crec des de un punt de vista constructiu, dient com nosatres ho veem, pero clar, com no coincidix en les opinions de Mutxamel, puix clar, estem en el passat, i no mirem cap al segle XXI, perque lo modern es reconéixer l´unitat de la llengua, els lligams en atres nacionalitats i defendre més a atres regions/nacions que a la teua pròpia, eixemple es defensa més a TV3, que reclamar que Canal 9 siga, una televisió de calitat, i en valencià, i no tire els diners de tots els valencians. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
muçol Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008 Mensages: 615 Ubicacio: Al costadet de l'Albufera
|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 6:39 am Assunt: |
|
|
Observe que la situació en ONV és similar a la de UV. Cada volta tinc més clar que en qui primer deurieu reunir-vos i parlar és en UV i IRV. I per supost, com han apuntat els companyers, fer un gir definitiu cap al valencianisme, pero un gir convençut i de fe, no per mer interés polític.
Evidentment, en foros catalanistes vos diran que el gir ha de ser cap ad ells. La decisió la teniu vosatros; lo que està més que clar és que conforme esteu ara no teniu futur polític, i és una llàstima perque estic convençut de que en UxV n'hi ha gent vàlida i valencianista. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tofolet

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 307
|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 8:54 am Assunt: si |
|
|
| muçol Escrigue: | Observe que la situació en ONV és similar a la de UV. Cada volta tinc més clar que en qui primer deurieu reunir-vos i parlar és en UV i IRV. I per supost, com han apuntat els companyers, fer un gir definitiu cap al valencianisme, pero un gir convençut i de fe, no per mer interés polític.
Evidentment, en foros catalanistes vos diran que el gir ha de ser cap ad ells. La decisió la teniu vosatros; lo que està més que clar és que conforme esteu ara no teniu futur polític, i és una llàstima perque estic convençut de que en UxV n'hi ha gent vàlida i valencianista. |
Per parlar no hi ha problema i menys per als que formem Opció o UxV. Només cal mirar la nostra trayectòria i es pot comprovar com no a soles pensem que s'ha de raonar, sinó que ademés actuem en conseqüència i provoquem eixe diàlec de manera activa.
En UV s'ha raonat des de la nostra creació, per a eleccions i sense eleccions. Pero mai ha segut possible avançar encara que mai s'ha de perdre l'esperança. No som dels que esperam assentats, aixina que tornarem a provocar reunions en els que puguen compartir una sèrie d'objectius. D'això podeu estar segurs, com també que escoltarem a tots els que vullguen dir alguna cosa al voltant d'UxV. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
muçol Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008 Mensages: 615 Ubicacio: Al costadet de l'Albufera
|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 11:29 am Assunt: |
|
|
| Me pareix perfecte que aposteu per reunir-vos i dialogar. Pero crec que el primer escull a sortejar és el de la vostra pròpia indefinició. Com podeu comprovar la majoria d'este fòrum vos respecta en gran mida encara que no nos agrade aspects rellevants de la vostra política. Sabeu que en uns atres sectors no passeu de ser simples catalanistes. Es per això que en vosatros raonem i parlem, perque veem que n'hi han possibilitats d'enteniment. Yo en particular, en un del bloc no estaria parlant ací de reformes ni unions, perque tinc clar lo que eixe partit busca. I realment pense que no busqueu lo mateix que el bloc. Depenent de la vostra determinació podreu tindre definitivament a associacions com la PJV a favor o en contra, i en quant a unes atres associacions, tardarà prou més en que vos desaparega l'etiqueta de panques o tercerviistes, pero si el canvi és autèntic, definitiu i durader, al remat també acabarà desapareguent. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tiopep

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 4:19 pm Assunt: |
|
|
Per a mostra un botó, podeu vore l´opinió que teniu de ONV, en un foro de gent pròxima al Bloc, mireu i voreu, el que opinen de vosatres, eixa és la gent a la que voleu acostar-vos, el vostre lloc està en la gent d´ací, en els valencianistes que escrivim ací, en Enkara i tota la gent que pensa com nosatres, he vosatres segur que es pot dialogar i arribar a enteniments, almenys voluntat demostreu ara vos toca fer-ho, oblideu-vos de pactes estranys. en gent que no sap molt be cap a on va i va pegant vots a esquerra, centre, ecologistes i demés, fent pactes antinaturals.
Ho pose com a curiositat me vaig a posar en contacte en Coalició per a preguntar perque utilisaven el castellà si era un partit que defenia el valencià, encara estic esperant la contestació, me vaig a enviar un correu a ONV, per a preguntar, per coses del seu programa, pactes, i me contestaren a través de varis correus explicant-me-lo tot, demostrant que és un partit que si que es pot parlar, i dialogar per això espere que se puga arribar a enteniments pero en la nostra gent. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tofolet

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:08 pm Assunt: si |
|
|
Després de vore els diferents mensages. Trobe que la principal diferència en la majoria dels qui participeu en este fòrum és el tema normatiu. D'este tema s'ha parlat molt i més que en parlarem, pero si una cosa he comprovat en Opció és que la convivència és possible. Tal volta haja segut possible perque erem poquets i poquetes llistes, encara que el vot estiguera repartit per totes les comarques. Pero conviure és possible des de la voluntat de superació i de treball per Valéncia.
El destí final i la ponència ideològica d'UxV estan per escriure's. No tinc ni idea de com acabarà perque depén de les persones que vullguen treballar en este proyecte, pero la convivència entre diferents sensibilitats i visions del valencianisme és possible, i personalment estic convençut que és una de les poques solucions reals que tenim els valencianistes al nostre abast. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:22 pm Assunt: |
|
|
perdona.... ¿"convivencia en les diverses sensibilitats"? (normatives)...
per favor, contesta en un si o en un no, que me quede clar:
¿conviure una persona que defen les normes del Puig i un que defen les de l'AVLL, dins d'un mateix partit?
tan sols un si o un no, per favor. _________________ MON ACTUAL RADIO
|
| Tornar damunt |
|
 |
Mutxamel Usuari expulsat

Registrat: 12 Mar 2008 Mensages: 28
|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:25 pm Assunt: |
|
|
| campanero Escrigue: | perdona.... ¿"convivencia en les diverses sensibilitats"? (normatives)...
¿conviure una persona que defen les normes del Puig i un que defen les de l'AVLL, dins d'un mateix partit?
tan sols un si o un no, per favor. |
i per què no? |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:38 pm Assunt: |
|
|
tan sols vullc o un si o un no, despres donaré la meua opinio.  _________________ MON ACTUAL RADIO
|
| Tornar damunt |
|
 |
tofolet

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:49 pm Assunt: si |
|
|
| campanero Escrigue: | perdona.... ¿"convivencia en les diverses sensibilitats"? (normatives)...
tan sols un si o un no, per favor. |
Sí, parle d'això. Això ha segut possible i és possible en este moment. Sempre s'ha respectat la diferència en eixe sentit dins d'Opció. I tenim com a militants i simpatisants a persones que defenen les Normes d'El Puig, publiquen en NdP, escriuen articuls en diferents revistes. I també tenim persones que no ho fan en NdP.
Per a molts això és indefinició, per a mi és una opció per a treballar per Valéncia. Pero torne a insistir el camí que prenga UxV encara està per decidir |
|
| Tornar damunt |
|
 |
berarma Membre de la PJV

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:50 pm Assunt: Re: si |
|
|
| tofolet Escrigue: | Després de vore els diferents mensages. Trobe que la principal diferència en la majoria dels qui participeu en este fòrum és el tema normatiu. D'este tema s'ha parlat molt i més que en parlarem, pero si una cosa he comprovat en Opció és que la convivència és possible. Tal volta haja segut possible perque erem poquets i poquetes llistes, encara que el vot estiguera repartit per totes les comarques. Pero conviure és possible des de la voluntat de superació i de treball per Valéncia.
El destí final i la ponència ideològica d'UxV estan per escriure's. No tinc ni idea de com acabarà perque depén de les persones que vullguen treballar en este proyecte, pero la convivència entre diferents sensibilitats i visions del valencianisme és possible, i personalment estic convençut que és una de les poques solucions reals que tenim els valencianistes al nostre abast. |
Sempre acabes simplificant tot igual. El tema llingüístic (no li llevem importància dient-li normatiu) no és la principal diferència, és el principal obstàcul que posa el catalanisme al valencianisme i en el que menys estan disposts a dialogar. Per això, primer comencem per ahí, per l'os dur.
Això de que la convivència és possible sona molt be, que be, no em van a matar, que "salaos". Si vaig a dialogar en algú m'agrada saber que no em volen matar, pero no es tracta d'això simplement. Ademés volem que es reconega el valencià com a llengua independent en la regulació de la RACV. Si després els catalanistes volen dir una atra cosa en sa casa i preferixen utilisar el català que ho facen, pero s'ha de respectar i donar recolzament públicament i políticament a l'independència del valencià.
Açò possibilitaria una convivència real en la que tots podem esperar el mateix respecte de la societat i de l'administració. Qualsevol atra cosa que propongau que no faça açò possible és de ser uns perdonavides hipòcrites. I açò va sobretot per Mutxamel que d'eixe tipo de comportament sap molt. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:54 pm Assunt: |
|
|
gràcies Tofolet, ya ho tinc clar.
en mi no conteu. _________________ MON ACTUAL RADIO
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:55 pm Assunt: |
|
|
A vore si vos entra en el cap. Els signes identitaris d'un poble o una nació son uns, definits a lo llarc de la historia. En este cas, en el tema llingüístic, sempre hi ha hagut una consciencia llingüística PROPIA, per tant, no existix cap atra "sensibilitat" en est aspecte.
I si aixo no es te clar, millor no continuar. Només vullc estar al costat dels que tenen clars quins son els seus simbols, la seua llengua, la seua cultura i el seu territori. Els indefinits o d'ideologies contraries, evidentment, no estan en el meu barco.
 _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tofolet

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 5:59 pm Assunt: Re: si |
|
|
| berarma Escrigue: | | tofolet Escrigue: | Després de vore els diferents mensages. Trobe que la principal diferència en la majoria dels qui participeu en este fòrum és el tema normatiu. D'este tema s'ha parlat molt i més que en parlarem, pero si una cosa he comprovat en Opció és que la convivència és possible. Tal volta haja segut possible perque erem poquets i poquetes llistes, encara que el vot estiguera repartit per totes les comarques. Pero conviure és possible des de la voluntat de superació i de treball per Valéncia.
Sempre acabes simplificant tot igual. El tema llingüístic (no li llevem importància dient-li normatiu) no és la principal diferència, és el principal obstàcul que posa el catalanisme al valencianisme i en el que menys estan disposts a dialogar. Per això, primer comencem per ahí, per l'os dur.
Això de que la convivència és possible sona molt be, que be, no em van a matar, que "salaos". Si vaig a dialogar en algú m'agrada saber que no em volen matar, pero no es tracta d'això simplement. Ademés volem que es reconega el valencià com a llengua independent en la regulació de la RACV. Si després els catalanistes volen dir una atra cosa en sa casa i preferixen utilisar el català que ho facen, pero s'ha de respectar i donar recolzament públicament i políticament a l'independència del valencià.
Açò possibilitaria una convivència real en la que tots podem esperar el mateix respecte de la societat i de l'administració. Qualsevol atra cosa que propongau que no faça açò possible és de ser uns perdonavides hipòcrites. |
Simplement he parlat de la meua experiència. Pot ser tu consideres que comentar obertament la meua experiència és ser un hipòcrita perdonavides, pero per a mi és parlar en sinceritat sense buscar un aplaudiment virtual fàcil, perque sé que no vaig a dir lo que la majoria d'este fòrum vol sentir.
Este és el proyecte d'UxV, que a tu no t'agrada i critiques i eres lliure de fer-ho, pero encara estic esperant que faces una aportació en positiu. Anhele el dia en que aportes un proyecte polític real perque de moment de forment ni un grà. És molt fàcil criticar als atres i tirar-los la culpa de tot, i carregar contra els dirigents dels partits, pero és lo que hi ha. Si tens alguna solució, aporta-la, perque per lo que veig no et quadra res de lo que es pot votar en el mercat. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 6:05 pm Assunt: |
|
|
yo t'he donat una solucio Tofolet, pero es veu que no t'agrada, i es juntar a UV, IRV, ENV i ONV en un mateix lloc, junt a militants del valencianisme que ara no estiguen en cap d'eixes associacions, posar-los firmes i fer una coalicio de partits o dissoldre'ls tots i crear uno nou en eixa base i en una ideologia ben clara: Territori valencià, cultura valenciana, llengua valenciana i simbols valencians.
¿Que se vos van alguns d'ONV? pero tambe podeu guanyar molts atres. Al remat, qui no combregue en eixes idees reduccionistes que son la base de qualsevol sentiment nacional, poc nacionaliste era. I a partir d'ahi a treballar, yo en vosatros el primer, no ho dubtes.
¿T'agrada l'idea? Puix per a que aixo siga efectiu l'unic necessari es juntar-los a tots i pillar-los per les orelles per a que vajen a eixa reunio o actes o lo que siga necessari. Pero aixo ho ha de fer algu en espenta no qui es queda en una capelleta montada a vore qui li entra per la porta. Es la diferencia entre tindre ambicio politica i vore-les vindre.
¿PEro teniu ambicio politica? ¿Pero tant vos costa vore que podeu agarrar el testic del valencianisme politic? I no me vingues en sensibilitats i normatives si total, sou tan indefinits que vos hauria de donar igual, al remat, és tronar al valencianisme politic d'a on ha eixit Opció i d'a on s'ha alluntat prou.
Es la meua idea, que com no contestes als meus mensages imagine que t'importa un rave. _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 896 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 6:07 pm Assunt: |
|
|
Este proyecte que preten, catalanisar valencianistes? dur-los a la tercera via? Fer que els valencianistes perguen l'esperança en la possibilitat de defendre políticament una llengua valenciana independent?
Això de la "convivència" el catalanisme no ho coneix i si s'involucra en un proyecte de "convivència" és perque saben que alguna cosa podem traure, com lo que comentava abans, fer que els valencianistes pergam l'esperança de mantindre viva la llengua de nostres abanpassats. _________________
Blau Indòmit - Relats de terror |
|
| Tornar damunt |
|
 |
berarma Membre de la PJV

|
Publicat: Dj Jun 12, 2008 6:11 pm Assunt: Re: si |
|
|
| tofolet Escrigue: |
Simplement he parlat de la meua experiència. Pot ser tu consideres que comentar obertament la meua experiència és ser un hipòcrita perdonavides, pero per a mi és parlar en sinceritat sense buscar un aplaudiment virtual fàcil, perque sé que no vaig a dir lo que la majoria d'este fòrum vol sentir.
Este és el proyecte d'UxV, que a tu no t'agrada i critiques i eres lliure de fer-ho, pero encara estic esperant que faces una aportació en positiu. Anhele el dia en que aportes un proyecte polític real perque de moment de forment ni un grà. És molt fàcil criticar als atres i tirar-los la culpa de tot, i carregar contra els dirigents dels partits, pero és lo que hi ha. Si tens alguna solució, aporta-la, perque per lo que veig no et quadra res de lo que es pot votar en el mercat. |
No dic que tu sigues d'eixos hipòcrites, pero tenim l'eixemple de Mutxamel que sol passar-se per ací i inclús s'atrevix a defendre la possibilitat de conviure. Pero després resulta que envia un comentari a la solicitut del còdic ISO per al valencià per a que nos la deneguen, dient totes les barbaritats que pareix que devem d'estar ya acostumats a sentir dels catalanistes.
Crec que les meues aportacions poden ser positives si vols entendre lo que dic. Les meues exigències són clares, voleu que participem en un proyecte, primer que res deixeu les coses clares, ací els que més podem reclamar i exigir som nosatres perque ara mateix no som ni respectats, i això és lo primer abans de dialogar res. Quan dic respectats vullc dir que no hem d'estar ni un escaló per baix de ningú.
De la meua part teniu molta desconfiança per lo que vos he dit, haureu de treballar molt abans de que pugam dialogar, primer s'ha de treballar per a que sigam respectats exactament al nivell que ho són els demés, i això vol dir que haureu d'ajudar-nos per a arribar a eixa igualtat que permetrà un diàlec útil. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en este forum No pots respondre en temes en este forum No pots editar els teus mensages en este forum No pots borrar els teus mensages este forum No pots votar en les enquestes en este forum
|