| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
softwareval
Registrat: 16 Jun 2008 Mensages: 12
|
Publicat: Dc Feb 11, 2009 6:34 pm Assunt: Corrector Ortogrāfic de Valenciā online |
|
|
Hem ficat en marcha un nou servici per a tots aquells que vullgau corregir els vostres erros ortografics i escriure millor en valenciā.
Se tracta d'un corrector ortografic en llinea (online) per a que pugau corregir els texts sense tindre que instalar cap programa en els vostres ordenadors, aixina, si esteu en algun ordenador a on no podeu instalar programes (biblioteca, universitat, colege, institucions publiques), en esta ferramenta podreu fer la correccio igual i en qualsevol lloc.
Simplement copiar i apegar el text a corregir o escriure-lo a ma i punchant en el boto de correccio i vos marcarā en roig les paraules incorrectes, i punchant sobre elles vos mostrarā les possibles sugerencies valides (S'admeten sugerencies per a millorar-lo).
http://corrector.softwarevalencia.com
PD: Estem treballant en atres adaptacions del corrector i mes ferramentes interessants que anirem publicant. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1772 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Dc Feb 11, 2009 6:43 pm Assunt: |
|
|
No es lo mateix que ya oferia la web de Llengua i Tecnologia des de fa mesos?
PD: Corregixc, este no dona la no accetuacio com a erro ortografic. Enhorabona puix  _________________ Gracies per tot, Manolo. Cada moment al teu costat estarā per sempre en la nostra memoria.
Descansa en pau, mestre.
Editat per ultima volta per Valencianiste el Dc Feb 11, 2009 10:05 pm, editat 1 volta en total |
|
| Tornar damunt |
|
 |
munove Moderador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 1540 Ubicacio: Monover
|
Publicat: Dc Feb 11, 2009 7:50 pm Assunt: |
|
|
Enhorabona.
Pero he detectat alguns erros en la correccio. Per eixemple, no reconeix "em". |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Aradin

Registrat: 15 Gin 2009 Mensages: 52 Ubicacio: Quart de Poblet
|
|
| Tornar damunt |
|
 |
Ganchut

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 2251 Ubicacio: Malva-Rosa
|
Publicat: Dc Feb 11, 2009 11:11 pm Assunt: |
|
|
enhorabona, ara a millorar-lo poc a poc  _________________ Hipocresia en tu puta cara... ( |
|
| Tornar damunt |
|
 |
ThE_KoP

Registrat: 30 Mar 2009 Mensages: 54 Ubicacio: Manzil-Ata
|
Publicat: Dt Mar 31, 2009 10:05 am Assunt: |
|
|
Yo lo tinc en cd de quan estava en lo rat penat,a vore si m'acostume a escriure sempre en valenciā i després ya me faltaria tindre algú per a parlar-lo,que ara vixc a soles i parlar a soles com que no Alguna chiqueta que m'ajude  _________________ VIXCA LO REGNE DE VALENCIA |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|