index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista
www.pjvalencianista.org

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d\'UsuarisGrups d\'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessio per a vore els teus mensages privatsInicia una sessio per a vore els teus mensages privats   Iniciar SessioIniciar Sessio 

Cronica del II trofeu de futbol valencianiste
Anar a pagina 1, 2  Seguent

Publicar un tema nou   Respondre en el tema    index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista -> General
Vore tema anterior :: Vore tema seguent  
Autor Mensage
Llauis
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 20 Gin 2008
Mensages: 189

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 12:04 pm    Assunt: Respondre citant

Bo, finalment:

Equip Roig (PJV) 3 - 14 Equip Blau (Combinat valencianista)

Definitivament hui es un gran dia, no ha guanyat ningun dels dos equips, ha guanyat el valencianisme en general.

Enhorabona. Wink
Tornar damunt
Vore perfil de l\'usuari Enviar mensage privat
campanero
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008
Mensages: 1002
Ubicacio: Campanar

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 2:05 pm    Assunt: Respondre citant

Cronica del partit:

com a membre de l'equip roig, tinc que mostrar la meua contrarietat en lo que hui he vist.
No podeu esperar que yo, Campanero, carregue en tot el pes del partit.... yo anava per a estrella del futbol... inclus Carboni vullgué fichar-me per a que tinguera un final de carrera deportiva digna i com yo a soles me mereixia..... pero d'ahi a voler que yo a soles guanye a tot un equip... aixo és passar-se.

De Ganchut no pense comentar res.... els draps bruts...dins del vestidor... (ya parlaré en tu molt seriament... el teu comportament com a porter semi-profesional ha deixat molt que desijar).... esperavem molt més d'un porter rifat pels equips de mig món.

Llauis.... lo teu no té nom.... !!! llevar-te del partit... fingint una lessió.... !!! no m'esperava aixo de tu.... Crec que li deus una explicacio a tot l'equip i a l'afició en general. Diu molt poquet de tu. Ya pots buscar una bona excusa.

Blaverosempre.... en fi... ¿qué puc dir?..... tanta cama... ¿per a qué?. No pots esperar que quan te vé la pilota i li pegues dos vegades (en el genoll i en la canyella....) el resultat siga el desijat.... Tan sols te diré una cosa... ya pots anar buscant equip a partir del 30 de juny perque si te quedes, no t'anem a donar ficha.

Iskerian... bueno, lo teu.... en fi... ¿qué més es pot dir?.... que no... que no... que no pots agarrar al davanter de l'atre equip i minjar-li el tarro en lo de "la xarcia de pensament"... que no... que no estem parlant de gols virtuals, nano..... un poquet més de serietat.

Mussol.... a vore, Mussol.... centrat. ¿no estaries millor en la selecció de pentanca?..... és molt trist que siga yo el que t'ho tinga que dir... pero reflexiona.

El Chè..... !!!cobart!!!!! !!!!venut!!!! .... !!!ni has aparegut!!!! quina vergonya.... quin despago..... l'equip sense lider espiritual, sense cervell, desconcertat per l'ausencia del seu capità...... No eres digne de portar el braçalet de capità.

AsensiZaro.... mare meua.... i yo que pensava.. "mira, toca... tenim al Puyol de l'equip".... mal despago.... m'has deixat en la llagrimeta a flor de pell.....

Regne...... ¿pa qué?... no tinc paraules.... una llastima.

En resum, l'unic capaç de mantindre l'honor, el pundonor, la casta, el saber estar, l'image d'un guanyador... l'unic que ha disputat cada baló... que ha ficat la cama... que ha tirat del carro..... yo, Campanero.....

pero clar, una pedra no pot fer paret al costat de tanta manta.......

ya parlaré en privat en tots i cada u de vosatros.... aço no es pot permetre..... mare meua... que yo tinc un cartell, un estatus... una image.....

De l'equip Blau.... res a dir... enhorabona.

Les Joventuts del GAV han demostrat que algo tenen que dir... que tenen força moral per a demostrar que ells si que donen la cara.....

pero clar..... no tenieu rival....

ah... dels arbits no pense parlar.... és molt bonico amagar-se darrere de tota una federacio... d'unes targetes.... d'una camiseta de poder......

pero unes ulleres si que es podrien haver ficat.. perque els penaltis existixen... i si damunt no es chiulen en moments claus.... puix clar, la gent i l'equip se'n ve abaix.... i nos claven algun que atre gol. Esta clar que este partit exigia per lo manco arbitres internacionals.

Ah.... !!!!!!! HEM TINGUT PRENSA EXTRANGERA !!!!!!! han vingut dos subnormals enviats segurament per TV3 ha gravar el partit..... en les seues camares i amagats darrere d'una columna.......... SOM MOLT FAMOSOS.....

(llàstima per ad ells que el nostre amic Ballester els haja pillat...... i els nostres amics han tingut que mostrar el contingut de les seues fotos i gravacions a la policia.... che che che.... i es que no respeten NI ALS MENORS D'EDAT....)

Aixina és que, amiguets panques... quan llegiu esta cronica recordeu que ES UN DELIT FICAR IMAGENS DE MENORS D'EDAT EN INTERNET, que la policia ha obert una diligencia I QUE SI APAREIXEN FOTOS O ALGO PAREGUT TAN SOLS TENIM QUE ANAR A DENUNCIAR EL FET A COMISARIA.... Wink pero imagine que aixo vosatros ya ho sabieu ¿no?
Tornar damunt
Vore perfil de l\'usuari Enviar mensage privat Visitar pagina web de l\'autor
munove
Moderador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008
Mensages: 871
Ubicacio: Cap i Casal - Monover

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 4:11 pm    Assunt: Respondre citant

Llauis Escrigue:
Bo, finalment:

Definitivament hui es un gran dia, no ha guanyat ningun dels dos equips, ha guanyat el valencianisme en general.

Enhorabona. Wink

Com se nota que has perdut... XD
Ibn_Sidah

Registrat: 11 Mai 2008
Mensages: 5

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 4:45 pm    Assunt: Respondre citant

M'ho he passat molt be. Quasi no coneixia a ningú (per no dir a ningú) pero es nota que es molt bona gent. Ara la qualitat del equip blau ha segut impressionant Wink . I açò que en la primera jugada m'han donat una patada, i al caure m'he doblat el dit de la ma, i ya vorem si no tinc que anar al mege Laughing .

Campanero demà dilluns tens que dir-lo en el programa de ràdio, encara que te va a doldre Very Happy . I no tots del equip blau eren de les joventuts del GAV, ya m'agradaria a mi ser mes jove. Yo he jugat en representació dels estudiants de Valencià de Lo Rat Penat Rolling Eyes .
Tornar damunt
campanero
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 4:48 pm    Assunt: Respondre citant

no.. no... si es que no tenim excusa...

vosatros ereu un "combinat valencianiste".... i nosatros de "joventuts de la PJV" i "viejas glorias"......

no no... aço no pot quedar aixina... pense cridar a capitul apart a tots i cada u dels membres de l'equip Roig.

la nostra aficio mereix una explicacio, una resposta.....

van a rodar caps
Tornar damunt
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 16 Gin 2008
Mensages: 1144

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 6:13 pm    Assunt: Respondre citant

Llauis Escrigue:
Bo, finalment:

Enhorabona. Wink

no sé, yo només he vist a l'equip blau passant per damunt de nosatros, just es reconeixer-ho.

Cita:
En resum, l'unic capaç de mantindre l'honor, el pundonor, la casta, el saber estar, l'image d'un guanyador... l'unic que ha disputat cada baló... que ha ficat la cama... que ha tirat del carro..... yo, Campanero.....

Campanero... tens tota la raó, sobretot quan t'he dit d'entrar a jugar pero en la gorreta i les ulleres de sol s'estava prou be a l'ombra... Laughing per cert, cona'm d'això que fumes Laughing Laughing Laughing Laughing
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
tiopep

Registrat: 19 Gin 2008
Mensages: 317

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 6:16 pm    Assunt: Respondre citant

Este matí estat mirant el partit encara que he arrivat pràcticament cuan s´estava acabant he vist els últims quinze minuts, i dir-li al equip roig que la tàctica defensiva el arreplegar-se cuan atacava el contrari estava una miqueta oblidada i el porter esta més venut que Climent a Catalunya, i poc podia fer de totes les maneres molt be ha sigut divertit (sobretot per als guanyadors), pero lo més important era pasar-ho be.
ara pregunte ¿haurà partit de tornada?
Tornar damunt
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 6:19 pm    Assunt: Respondre citant

tiopep Escrigue:
¿haurà partit de tornada?

tio pero que t'hem fet els del equip roig? Sad no has tingut prou en la aniquilació de hui? com es nota que eres del Llevant Laughing Laughing lo teu es masoquisme.
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
campanero
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 6:24 pm    Assunt: Respondre citant

Iskerian.... pero quina poca vergonya...... ara resulta que me sacrifique per tot l'equip.... decidixc no jugar més, agarrar la responsabilitat de dirigir a l'equip, de vore des d'una millor perspectiva (la part alta de la grada..... que tinga sombreta no era culpa meua..ojo).... de menejar a la gent.... de fer lo possible i lo impossible per a que la vostra honra (i la de tots) no decaiguera encara més...... i aixina m'ho pagues.

que quede clar, sempre té que haver un héroe que es sacrifique per a que els demes continuen.... ¿que este viage he sigut yo..? pues si... i aixina m'ho pagues....

per cert, tinc unes fotos moooooolt bones. alguna la penjaré per aci... (tranquils que no eixiran les cares)
Tornar damunt
tiopep

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 6:31 pm    Assunt: Respondre citant

iskerian Escrigue:
tiopep Escrigue:
¿haurà partit de tornada?

tio pero que t'hem fet els del equip roig? Sad no has tingut prou en la aniquilació de hui? com es nota que eres del Llevant Laughing Laughing lo teu es masoquisme.

Es per a demostrar-li al equip blau que ha sigut un accident que vos ha sabut mal guanyar-lis el partit.
Els dels llevant som masoquistes en majúscules, i ara ya no podem canviar
Tornar damunt
chequebo

Registrat: 30 Abr 2008
Mensages: 136
Ubicacio: Nacio Valenciana

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 7:14 pm    Assunt: Respondre citant

Bo, gracies per la enhorabona campanero.

El equip blau hem fet un joga bonito, i la veritat esque al principi mos hem cagat, quan haveu marcat el primer gol, pero ahi he pensat, i hem fet la sustitucio estelar, mm'he canviat yo un ratet, i ha entrat la nostra estrella, danet, i ahi ya ha comensat, el tiki taka, i els golets. Vullc donar la enhorabona al meu equip per el partit que ha fet, que ya feiem asistencies de coll i tot, Laughing , i yo de vosatros llevaria a ganchut de la porteria ehh Very Happy Very Happy

per cert, gracies iskerian per el mocaor Wink
Tornar damunt
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 7:23 pm    Assunt: Respondre citant

chequebo Escrigue:
Bo, gracies per la enhorabona campanero.

El equip blau hem fet un joga bonito, i la veritat esque al principi mos hem cagat, quan haveu marcat el primer gol, pero ahi he pensat, i hem fet la sustitucio estelar, mm'he canviat yo un ratet, i ha entrat la nostra estrella, danet, i ahi ya ha comensat, el tiki taka, i els golets. Vullc donar la enhorabona al meu equip per el partit que ha fet, que ya feiem asistencies de coll i tot, Laughing , i yo de vosatros llevaria a ganchut de la porteria ehh Very Happy Very Happy

per cert, gracies iskerian per el mocaor Wink

Lo de Ganchut no te nom. be si que te, pero no ho vaig a dir per a no afonar-lo mes xDD En realitat estava tot pactat per a donar vidilla, en vore que podiem fer-vos gols tan ràpit hem pensat, che!, deixem-los que guanyen que sino... Laughing

El mocaor de res, no crec que trobes molts com eixe per ahi, a no ser que algu tinga. (A mi ya no me queden). Els fèrem en Jovens Nacionalistes d'UV fa uns anys, no sé perque, he pensat que t'agradaria tindre un, per la teua evolució i el acoso al que certes webs t'han ficat crec que es mereixcut, no?, Wink

salut!.

Per cert, és just reconéixer que una de les millors estreles del equip blau ha segut la chica que ha jugat que ho ha fet molt millor que qualsevol del equip roig, les coses com son. Enhorabona per ella tambe.
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
Ganchut
Administrador i membre de la PJV

Mensages: 1622
Ubicacio: Malva-Rosa

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 7:30 pm    Assunt: Respondre citant

che, yo que culpa tinc de que l'equip blau haja fichat a jugadors estrelles per al partit Laughing Laughing

ya podries haver-me regalat el mocador a mi q x algo era el meu natalici, iskerian. Twisted Evil

________
Soci 230 de la PJV
Tornar damunt
Valencianiste

Mensages: 793
Ubicacio: Russafa

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 7:53 pm    Assunt: Respondre citant

Per a la proxima edició l'equip blau juga sense porter...¡¡que avorriment!!
Sense cap dubte l'equip blau estava ple d'estreles, des de nostre golejador danet fins a nostre todoterreno sendoh, passant per la gran lateral dret S71..En fi, ya vullgueren els grans clubs europeus tindre les estreles que teniem els blaus.

En quan a l'equip roig he de reconeixer que sou bons peixcadors..perque els balons de la ret els treieu prou ràpit xDDD
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 8:31 pm    Assunt: Respondre citant

Be, he de dir que hem perdut perque l'equip blau ha posat una tàctica de despiste indiscriminat. Sabent les carencies del ausent del equip roig (El_Che) que va reconeixer que si li posaven una peliroja davant no podria reaccionar. Els del equip blau, no contents en posar-nos una bellea com la jugadora que nos ha desconcentrat (per eixemple en un corner ha evitat que marcàrem a chequebo, i la marcarem ad ella Embarassed Laughing ), a mes tinc constancia que han portat a certes animadores que nos han despistat per complet, fins al punt d'insinuar-se d'esta manera que podeu vore a continuació:

com no és d'estranyar, els del equip roig no hem pogut fer res. (¿Qui va dir que el cartell anava desencaminat?) Es confirma que els suors del equip roig no eren a causa de la calor.
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
chequebo

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 8:55 pm    Assunt: Respondre citant

chee, i yo ni m'habia enterat de que ixa chicona estaba ahi, si ho arribe a saber l'invite als vestuaris en mi Laughing Laughing
Tornar damunt
tiopep

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 9:23 pm    Assunt: Respondre citant

jeje el equip roig ha vist a la chicona i clar s´han posat morats i no han vist als blaus. llògic.
Tornar damunt
TerraBlava
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 12 Mai 2008
Mensages: 226

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 10:10 pm    Assunt: Respondre citant

enhorabona al equip blau, i el millor el CHEQUEBO xDDDDD

Cool Cool Cool Cool

pdt a la foto de dalt: POR LA RAJJJJJJJJJJITAAAAA
Tornar damunt
Llauis
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 20 Gin 2008
Mensages: 189

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 11:02 pm    Assunt: Respondre citant

Collons!!! Shocked Shocked Shocked

Si se li veu mig culet.... la mare que va!! Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar damunt
Valencianiste

Mensages: 793
Ubicacio: Russafa

MensagePublicat: Dg Mai 18, 2008 11:15 pm    Assunt: Respondre citant

La que està sentada en els ferros ixos (en la part dreta) ensenyava atra cosa... Laughing Laughing
Com a porter de l'equip blau m'he avorrit molt i he vist moltes coses... Razz Razz
muçol
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008
Mensages: 566
Ubicacio: Al costadet de l'Albufera

MensagePublicat: Dl Mai 19, 2008 12:49 am    Assunt: Respondre citant

En fi, que dir del partit de hui. Ha segut bonico coneixer-vos a tots i poder fruir d'un matí ple d'emocions... del resultat..millor no dir res, lo important es participar, com se sol dir Laughing
En fi, acaba la temporada pero per a la pròxima ya estic pensant en anar a Ermelo a preparar la pretemporada i ficar-me en forma per al pròxim partit, a vore si conseguixc pegar tres carreres seguides sense que se me'n ixca el lleu per la boca.
La llàstima es que no m'he pogut quedar al dinaret, pero vaja, això podrà ser un atre dia; a fartar estic una miqueta més entrenat Very Happy
Tornar damunt
chequebo

MensagePublicat: Dl Mai 19, 2008 7:03 am    Assunt: Respondre citant

TerraBlava Escrigue:
enhorabona al equip blau, i el millor el CHEQUEBO xDDDDD

Cool Cool Cool Cool

pdt a la foto de dalt: POR LA RAJJJJJJJJJJITAAAAA

collons, despres dels meus 2 gols i 3 asistencies de gol, m'ha eixit un fan i tot Very Happy
Tornar damunt
El Chè

Mensages: 748

MensagePublicat: Dl Mai 19, 2008 2:10 pm    Assunt: Respondre citant

No tinc escusa, soc un merda, vos demane disculpes per fallar-vos. Embarassed

Me desperti i estava mort, vullc estar en tot i no fallar a ningu i crec que me vaig a morir per culpa d'aço. Laughing

YO VULLC LA REVANCHA, aço no pot quedar aixina, puc acceptar perdre, pero no en 11 punts de diferencia.

I enhorabona.
Tornar damunt
Ganchut

MensagePublicat: Dc Mai 21, 2008 10:10 pm    Assunt: Respondre citant

l'equip roig s'ha pres la revanchaa, jaajaj Laughing Laughing

________
Soci 230 de la PJV
Tornar damunt
Ganchut

MensagePublicat: Dj Mai 22, 2008 8:28 pm    Assunt: Respondre citant

he pujat les fotos del partit a album de fotos on line esta es la direccio: http://albums.photoonweb.com/pjv/II_Trofeu_de_Futbol_Valencianiste/

P.D: he tapat les cares, si algu vol les fotos sense "censurar" que m'envie un privat i li envie l'archiu en les fotos.

________
Soci 230 de la PJV
Tornar damunt
Mostrar mensages d\'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre en el tema    index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista -> General Totes les hores son GMT
Anar a pagina 1, 2  Seguent
Pagina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en este forum
No pots respondre en temes en este forum
No pots editar els teus mensages en este forum
No pots borrar els teus mensages este forum
No pots votar en les enquestes en este forum