index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista
www.pjvalencianista.org

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d\'UsuarisGrups d\'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessio per a vore els teus mensages privatsInicia una sessio per a vore els teus mensages privats   Iniciar SessioIniciar Sessio 

Divisio fil: "Estem ya a un any..."
Anar a pagina 1, 2  Seguent

Publicar un tema nou   Respondre en el tema    index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista -> Politica
Vore tema anterior :: Vore tema seguent  
Autor Mensage
nelo45

Registrat: 12 Dec 2009
Mensages: 10

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 11:25 am    Assunt: Respondre citant

Vos vaig a dir una cosa i supose que sera la primera i la ultima, per que no vos agra dialogar en ningu que no pense igual.

Desde UxV es defensa lo mateix que feu ací i que per un tema de la llengua,( que en ningun moment s´haja dit que no s´este a favor de la RACV, per cert), es diga lo que dieu, jo considere que tindre la veu que va tindre UV en el seu moment, es mes important que dicutir quina es la millor ortografia, o quin es mes valencia que el altre, UV no crec que millore en les proximes eleccions, (jo els vaig votar en valencia), en el 2011 no els votare per continuar encavotats en que eixe es el millor cami, la meua opinio al respecte de la llengua es clara, respecte les normes del puig per no estic d´acord en tot el conjunt de la norma, i han coses que si pero altres no, aixina i tot continue dient que es mes important el missatge en conjunt que la particularització llinguistica.

Per altra banda desde que UV es desmantela enviant gent al PP i altres escisions com ONV o IRV no a tornat a millorar, penseu que despres del proxim mes que provable fracas electoral continuareu per el mateix cami, amics, pensem molt be el proxims pasos que se fan,jo ja els tinc clars, demane l´unio de tot el valencianisme politic i quan tingam el govern ja discutirem la llengua i que fem en la AVLL, si UV tingue eixos numeros en 1995 per que no continuaren penseu-lo

per cert m´agradaria continuar opinant ab respecte en este foro
Tornar damunt
Vore perfil de l\'usuari Enviar mensage privat
Valencianiste
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008
Mensages: 2096
Ubicacio: Russafa

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 11:53 am    Assunt: Respondre citant

Val que estigam ya prop de Nadal... pero es precis que en el teu escrit te rigues tantes vegades com el Pare Noel¿? ¿Per quina rao hi ha tant de "jo jo jo...!! feliz navidad!!"? Surprised Surprised

NO VOLEM RES EN CATALANISTES. NO ES TAN DIFICIL D'ENTENDRE.
Junteu-vos en el Bloc i deixeu de marejar-nos als valencianistes.
Vore perfil de l\'usuari Enviar mensage privat Visitar pagina web de l\'autor
nelo45

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 12:06 pm    Assunt: Respondre citant

Ja t´ha dit que parlaria ab respecte nomes demane tambe lo mateix.

(NO VOLEM RES EN CATALANISTES. NO ES TAN DIFICIL D'ENTENDRE.
Junteu-vos en el Bloc i deixeu de marejar-nos als valencianistes.)
¿Que tu eres mes valencia que jo? m´han dit de tot pero catalanista crec que me faltava, sere de tot menys catala i ho torne a dir, si el problema es la llengua( que per a mi aço no es catala pero tampoc es valencia de les normes del puig ),anem malament!,
i no puc deixar de marejarte per una rao, en les ultimes eleccions vaig votar a UV i tinc tot el meu dret de parlar no? o esta es l´estrategia de captacio?.
per desgracia la no voluntat al dialeg i el encabotament no mos fara mes grans.
Tornar damunt
Valencianiste
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Mensages: 2096
Ubicacio: Russafa

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 12:13 pm    Assunt: Respondre citant

La llengua valenciana en Normes d'El Puig es innegociable. Sense aixo no hi ha res que parlar.
A atres en histories de "ya solucionarem el tema de la llengua despres". ¿Que diferencia hi ha entre els que ho diuen en catala i els que ho diuen en castella? CAP, uns i atres se passeu la llengua valenciana i la seua independencia normativa per a on vos dona la gana. I la llengua no es negocia, la llengua se defen.
Xavier de Castello

Registrat: 05 Set 2009
Mensages: 146

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 12:27 pm    Assunt: La meua opinio Respondre citant

Mireu aci en Castello no n'hi ha consciencia valencianista en quan a la politica i en el mon cultural es deixa sentir molt poc perque el mijos de comunicacio fan oïts sorts. En les ultimes votades els vots a favor de UV foren uns 200 o 300 sobre una poblacio de 170.000, està clar que no tots voten, deixem-lo en la mitat, podeu vore que els resultats no son gens bons.
En quant a la unio del valencianisme, entenent-se com a unio, ad aquells que defenen allo que tots defenem (senyes d'identitat valencianes, real senyera i llengua valenciana) es una cosa que deu de portar-se a efecte com siga, necessitem un partit valencianiste fort i nomes un per a que tots els vots no es dividixquen i encara aixina faltaria vore si es pot traure un resultat que done entrada a la nostra gent.
Tornar damunt
nelo45

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 12:52 pm    Assunt: Respondre citant

Valencianiste Escrigue:
La llengua valenciana en Normes d'El Puig es innegociable. Sense aixo no hi ha res que parlar.

La llengua es un servei public, la gent la te que gastar i el problema es que la gent no la utilitza,i damunt parles en valencia i te contesten en castella i en les escoles mos ensenyen lo que mos ensenyen, feu una prova, pregunteu que l´interesa mes a la gent, llengua, senyera o mare de deu, i voras lo que te diuen, la llengua valenciana es un barrejat d´Avll i RACV, i hi han paraules que sonen mes castellanes en les normes del puig i paraules en la AVLL que sonen mes catalanes pero si tinguerem un partit al estil PNV podria canviar-lo fins este moment no

Tornant al fil del tema si me dius que sense normes del puig es innegociable, per que UV pacta ab el PP que es castella?i per que no podeu pactar ab UxV o IRV?
Tornar damunt
aficiovcf

Registrat: 06 Jun 2008
Mensages: 163

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 1:16 pm    Assunt: Respondre citant

nelo45 ¿per qué escrius en tantes faltes d'ortografia? ¿Les fas a posta? en este forum se tenen que complir les Normes d'El Puig, l'única normativa valenciana.

Tornar damunt
Alcoy-Power

Registrat: 03 Feb 2008
Mensages: 51
Ubicacio: Nacio Valenciana

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 11:28 pm    Assunt: Minims..maxims, etc Respondre citant

Home, lo de que UV no pacte en CV per una questio "de maxims"...no ho entenc. No se a que maxims se referim, yo pensava que entre els 2 partits tenien a rao d'uns 15.000 vots cadascu en les uiltimes eleccions a Corts Valencianes. Seria mes una qüestio de minims...de sumar minims per a algun dia, arreplegar maxims i entrar en les Corts.

Pero vaja, que podem ilusionar-nos tots tambe en un platillo volante, en el Bioparc mirant als hipopotamos, etc, etc. Distracions n'hi han moltes, Realitat nomes una i està escrita en els periodics del dia següent de les eleccions del 2007. Que UV o CV, etc no volen coaligar-se perque, oh, descobriment, no fa falta. Que no passa res, podrem anar el dia de les eleccions a donar miguetes als patos en l'Albufera. Resultara mes util.

D'ONV ya ni parle. Estos, que yo sapia vullgueren entrar en el BLOC i no els deixaren. Igual se consolaren en la Figueres de l'AVLL que els soltaria uns quants "aleshores" (mega-valencià segons l'AVLL) i se quedaren tranquils. Chovi fa un bon allioli pero com a politic es un pastisser.

ENV es dedica a passejar-se pel carrer en el partit Republica Catalana i se'ls veu alegres i contents. ANV està desapareguda en combat.IRV, en perdo, son 2 frikis, tal volta molt ben intencionats i molt bona gent, pero 2 frikis que en el mateix any militaren en CV, a soles i en UV per a despres tornar a estar sols. De psiquiatric.

Editat per ultima volta per Alcoy-Power el Dg Dec 13, 2009 5:18 am, editat 1 volta en total
Tornar damunt
Alcoy-Power

Registrat: 03 Feb 2008
Mensages: 51

MensagePublicat: Ds Dec 12, 2009 11:47 pm    Assunt: Re: Minims..maxims, etc Respondre citant

Home, lo de que UV no pacte en CV per una questio "de maxims"...no ho entenc. No se a que maxims se referim, yo pensava que entre els 2 partits tenien a rao d'uns 15.000 vots cadascu en les uiltimes eleccions a Corts Valencianes. Seria mes una qüestio de minims...de sumar minims per a algun dia, arreplegar maxims i entrar en les Corts.

Pero vaja, que podem ilusionar-nos tots tambe en un platillo volante, en el Bioparc mirant als hipopotamos, etc, etc. Distracions n'hi han moltes, Realitat nomes una i està escrita en els periodics del dia següent de les eleccions del 2007. Que UV o CV, etc no volen coaligar-se perque, oh, descobriment, no fa falta. Que no passa res, podrem anar el dia de les eleccions a donar miguetes als patos en l'Albufera. Resultara mes util.

D'ONV ya ni parle. Estos, que yo sapia vullgueren entrar en el BLOC i no els deixaren. Igual se consolaren en la Figueres de l'AVLL que els soltaria uns quants "aleshores" (mega-valencià segons l'AVLL) i se quedaren tranquils. Chovi fa un bon allioli pero com a politic es un pastisser.

ENV es dedica a passejar-se pel carrer en el partit Republica Catalana i se'ls veu alegres i contents. ANV està desapareguda en combat. IRV, en perdo, son 2 frikis, tal volta molt ben intencionats i molt bona gent, pero 2 frikis que en el mateix any militaren en CV, a soles i en UV per a despres tornar a estar sols. De psiquiatric.

Editat per ultima volta per Alcoy-Power el Dg Dec 13, 2009 5:18 am, editat 1 volta en total
Tornar damunt
nelo45

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 1:49 am    Assunt: Respondre citant

Jo no se escriure be el Valencia,i lo poc que se, m´han ensenyat a l´escola, prou faig per no avergonyirme de dir alguna espardenya que es lo que he fet fins fa ja poc,i molta gent ho fa tambe, lo que volia trasmetre es que a la gent la llengua no es lo que mes l´importa, i que per la llengua no s´ajuntem, no entenc res, ja ho he dit avans de la poc que conec de les dos normatives no crec que cap de les dos tinga tota la verdadera puresa valenciana, per cert tinc en casa alguns llibres de lo rat penat dels anys 70 i de normatives del puig res, si tinguerem un poquet de cervei fariem una convencio tots els que volem el blau en la senyera i debatriem les diferent postures

Si penseu que UxV a demanat colocarse ab el bloc, si que esteu ben enterats,
UxV volia i vol unirse ab UV i la invitacio que el Bloc va fer la varen rebujar per questions obvies
Tornar damunt
chequebo
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 30 Abr 2008
Mensages: 475

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 2:08 am    Assunt: Respondre citant

che, no es tan dificil, UV no va a pactar en un partit que diu que primer tenim que unir-mos i "de la llengua ya parlarem despres". Si voleu pactar en UV, primer acateu les Normes del Puig, i dixeu de fer-li el cul gros al catalanisme...

LA LLENGUA VALENCIANA ES INNEGOCIABLE.
nelo45

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 2:28 am    Assunt: Respondre citant

Val soc catala, Visca catalunya,contents? i aixo que vullc en tot el meu cor la senyera i tot lo que representa valencia, pero com no estic d´acord en la llengua, que respecte pero no compartisc, pero be no se pot tot en la vida.

Vos deixe el ultim comentari que trobat a un foro:

Qué aborrit es el nacionalisme valencià !!

--------------------------------------------------------------------------------

Si, he dit aborrit i sectari. Sempre parla de lo mateix, del segle XIV, de ortografía, de banderetes i de noms. No sap que hi han altres coses: Astronautica, Biologia, Rociito Carrasco, Conde Lecquio, Negocis, Valencia CF, Gastronomia, Moda, Automobils, Sexe, Marketing, Viatges, etc.etc.
Estem en el segle XX !!! Espabileu !!

Per cert si UV defen tant la llengua, me molesta notablement cada volta que entre i ho veig tot en castella, ah pero aixo es nacionalisme pur, doncs perfecte podem posarlo com vullguen
Tornar damunt
POPEPO

Registrat: 11 Jun 2008
Mensages: 89

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 6:11 am    Assunt: !! Respondre citant

"Val soc catala, Visca catalunya,contents? i aixo que vullc en tot el meu cor la senyera i tot lo que representa valencia, pero com no estic d´acord en la llengua, que respecte pero no compartisc, pero be no se pot tot en la vida."

¡ATREVIT IGNORANT!
Que tu no vullgues "compartir" la primera llengua d´Espanya es problema teu.
Als valencianistes mos agrà defendre-la, parlar-la i escriure-la; i es un simbol de l´evolució d´este poble tan alt, que, nostres reivindicacions no tindrien trellat (o estarien buides) sense esta.
A tu lo que te pasa es que de tanta menjà de tarro, no saps ni lo que escrius. Eres un valencià catalaniste.

Vens aci en el conte de la democràcia. Pero l´intenció ho es tot.
I no mostres cap d´intenció d´expresar-te en IDIOMA VALENCIÀ, seguent aixó una falta greu:

La llengua preferent en els forums sera el valencià, sempre fomentant el seu us correcte. Qualsevol actitut menyspreadora cap al valencià constituirà una falta de respecte als demes usuaris d'estos forums. El desinteres per aprendre o utilisar les Normes d'El Puig es pot considerar com una falta de respecte cap al valencià.

Alomillor penses que se pot traurer "algo" d´aci... ¿no?
Puix te ho dic en llengua materna: ¡CATALANISTAS NO!
ERES TÚ QUIEN DECIDE SI ESTÁS EQUIVOCADO O SI QUIERES INFORMACIÓN AL RESPECTO. PERO UN VALENCIANISTA TIENE LAS COSAS MUY CLARAS:
REGNE DE VALENCIA, REAL SENYERA I LLENGUA VALENCIANA. HEMOS PAGADO CAROS NUESTROS ERRORES. ESTO ES UN PROCESO.

SI TANTO TE ABURREN ESTOS FOROS EN CONCRETO, NO ENTRES.
NI LOS FOROS TE VAN A ECHAR EN FALTA, NI VICEVERSA.

Ara be, si vols vorer com pensen molts valencians d´una persona que pensa com tu, pots entrar en les ueps del GAV o VALENCIAFREEDOM.
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

¡Espabila´t!
BILLYJOE
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 29 Gin 2008
Mensages: 1207
Ubicacio: REGNE DE VALENCIA

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 7:45 am    Assunt: Respondre citant

nelo45 Escrigue:
Val soc catala, Visca catalunya,contents? i aixo que vullc en tot el meu cor la senyera i tot lo que representa valencia, pero com no estic d´acord en la llengua, que respecte pero no compartisc, pero be no se pot tot en la vida.

Vos deixe el ultim comentari que trobat a un foro:

Qué aborrit es el nacionalisme valencià !!

--------------------------------------------------------------------------------

Si, he dit aborrit i sectari. Sempre parla de lo mateix, del segle XIV, de ortografía, de banderetes i de noms. No sap que hi han altres coses: Astronautica, Biologia, Rociito Carrasco, Conde Lecquio, Negocis, Valencia CF, Gastronomia, Moda, Automobils, Sexe, Marketing, Viatges, etc.etc.
Estem en el segle XX !!! Espabileu !!

Per cert si UV defen tant la llengua, me molesta notablement cada volta que entre i ho veig tot en castella, ah pero aixo es nacionalisme pur, doncs perfecte podem posarlo com vullguen

Nelo , tu saps que el teu nom segons la AVL no existits si no que es manel?.
Cada partit te uns ideals i cada moviment tambe, tu no li veus importància a la llengua valenciana com li la donem mosatros pero mira la historia i quants pobles i nacions han desaparegut de Espanya i del mon al desaparéixer la seua llengua o al ser ABSORBITS per atres ibers, cartaginesos, fenicis, absorbits per la llengua i cultura romana que van donar pas a pobles nous en fronters noves i en llengües noves.¿tu vols que als valencians mos apse lo mateix? mira els bascós ahi estan, per que la seua llengua atranques i barranques se ha mantingut.
Mosatros som nacionalistes valencians i com a tal defenem lo nostre no volem intromissions ni castellanes ni catalanes i en eixe sentit la llengua es utilisada per el catalanisme per absorbir al nostre poble i la nostra nacio.

No pactem en ningú que no reconeix-ca la llengua valenciana.

Un a un,tots som mortals.Junts som eterns. Som la resistència.PJV.
Tornar damunt
yepayep
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Mensages: 1378

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 11:01 am    Assunt: Respondre citant

nelo45 Escrigue:
Vos vaig a dir una cosa i supose que sera la primera i la ultima, per que no vos agra dialogar en ningu que no pense igual.

Desde UxV es defensa lo mateix que feu ací i que per un tema de la llengua,( que en ningun moment s´haja dit que no s´este a favor de la RACV, per cert), es diga lo que dieu, jo considere que tindre la veu que va tindre UV en el seu moment, es mes important que dicutir quina es la millor ortografia, o quin es mes valencia que el altre, UV no crec que millore en les proximes eleccions, (jo els vaig votar en valencia), en el 2011 no els votare per continuar encavotats en que eixe es el millor cami, la meua opinio al respecte de la llengua es clara, respecte les normes del puig per no estic d´acord en tot el conjunt de la norma, i han coses que si pero altres no, aixina i tot continue dient que es mes important el missatge en conjunt que la particularització llinguistica.

Per altra banda desde que UV es desmantela enviant gent al PP i altres escisions com ONV o IRV no a tornat a millorar, penseu que despres del proxim mes que provable fracas electoral continuareu per el mateix cami, amics, pensem molt be el proxims pasos que se fan,jo ja els tinc clars, demane l´unio de tot el valencianisme politic i quan tingam el govern ja discutirem la llengua i que fem en la AVLL, si UV tingue eixos numeros en 1995 per que no continuaren penseu-lo

Nelo, crec que no dius tota la veritat. No es que no nos agrade dialogar en ningu que no pense igual que mosatros, es que no nos agrada pedre el temps. Dialogar es la base. Lo que no te trellat es que quatre paladins de les "bones intencions" i "descobridors de la veritat absoluta" se vos ha posat entre cella i cella que la soluccio per al conflicte identitari valencià siga la unio entre els que defenem la singularitat valenciana i els que penseu que hi han certes coses a les que es poden renunciar, com en el cas de la llengua.
Com dia el gran mestre Manolo Soler, en el cas llinguistic, com a nacionalistes valencians tenim que defendre l'independencia normativa,i , si no fora diferent,que ho es, tindriem que fer-la. ¿Acas encara no tens clar que es el nacionalisme?¿no es el nacionalisme el fet de defendre totes les particularitats que et definixen com a poble singular i diferent?
Si en una cosa tan senzilla i ben documentada la seua singularitat com es la llengua, esteu decidits a deixar-se impondre els criteris de gent que no està predisposada a lluitar per la nostra singularitat...¿que serà lo proxim? ¿el territori? ¿la senyera? ¿el nom? ¿ tambe tindreu esta postura tant concialidora quan es tracte de defendre els drets del empresariat i treballadors valencians? ¿tambe seguireu deixant que l'eduacio vinga marcada des de fora de Valencia? ¿tambe seguirem deixant que aci emeta la emisora que li passe pels collons i les empreses valencianes tinguen que tancar?¿cal que seguixca?
Lo sancgrant del cas d'onv no es que utilise el normalisat per als seus comunicats. Es que te la hipocresia de dir que deixa als seus afiliats escriure com volen. Te collons, aixo faltava, que tingueren que dir com tenen que escriure els seus afiliats...torne a dir que aixo no ho prohibix ningun partit, ni el psoe.
Tambe es penos vore afiliats d'onv que son o han segut caps destacats del valencianisme de sempre, que quan es va produir el cisma en el valencianisme per culpa dels accents i van ser part activa d'este cisma, s'han negat sempre a tindre una postura conciliadora en la gent que no accentuava, no volent sentar-se a dialogar en ells, i no obstant, ara no tenen cap problema en anar en llistes en gent que els nega el dret a defendre en lo que creuen, puix una de les bases de la chirigota montada en UxV es que "vale, penseu que el valencià es diferent...pero teniu que acatar una normativa catalanisadora i despersonalisadora si voleu estar aci". Be, molt be...un deu per ad estos grans patriarques valencians i valencianistes, que despres de fer la gran desfeta, posen el rabo entre les cames i combreguen en tot lo que els imposen i no han segut capaços de dialogar en la gent que defenia lo mateix que ells (en teoria, o tal volta eixa es la gran faena que tenien asignada, desfer tot signe de coherencia, i despres pillar la primera cadira que encontraren buida).
Despres de tot aço, Nelo, ¿tu creus que encara tenim que anar a acorts de minims, encara tenim que anar definint-nos?
Els nacionalistes ( o millor, i mes senzill, els valencianistes) tenim molt clar lo que volem i per lo que lluitem. I no val anar a Corts o ajuntaments siga com siga...¿per a que? ¿per a que gent com Chovi tinga cadira? No te preocupes, ya conseguirà la forma de tindre-la.[/quote]
munove
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008
Mensages: 1648

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 12:13 pm    Assunt: Respondre citant

Usuari nelo45, com a moderador d'este forum veig l'obligacio de recordar-te una de les normes fonamentals del forum de la PJV:

Cita:
La llengua preferent en els forums sera el valencià, sempre fomentant el seu us correcte. Qualsevol actitut menyspreadora cap al valencià constituirà una falta de respecte als demes usuaris d'estos forums. El desinteres per aprendre o utilisar les Normes d'El Puig es pot considerar com una falta de respecte cap al valencià.

Si tens interes en escriure correctament el valencià pot utilisar qualsevol dels correctors i diccionaris enllaçats en la plana principal de la PJV. Ademes, t'anuncie que ARV i l'IEV han organisat un curs de valencià que s'impartix cada dimecres en La Llar.

Gracies per registrar-te en el nostre forum. Esperem que comences a utilisar el valencià i a debatre en mosatros.
Tornar damunt
munove
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 12:14 pm    Assunt: Respondre citant

Als demes usuaris, vos demane que no desvieu el tema del fil a la qüestio llingüistica. Gracies de bestreta.
Tornar damunt
BILLYJOE
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 29 Gin 2008
Mensages: 1207
Ubicacio: REGNE DE VALENCIA

MensagePublicat: Dg Dec 13, 2009 1:07 pm    Assunt: Respondre citant

Si mosatros som molt dialogants...mentres siga en valencia. Wink

Un a un,tots som mortals.Junts som eterns. Som la resistència.PJV.
Tornar damunt
nelo45

MensagePublicat: Dl Dec 14, 2009 7:40 am    Assunt: Respondre citant

Jo en el tema llinguistic estic per la conciliació de les dos normatives,aço es un conflicte massa llarg, si totes les llengues provenen del llati, collons es normal que tinguen semblançes, jo açi no estic diguent que s´agafe la normativa del catala dic que s´arrive a un consens entre filolegs que al cap i a la fi son els que tenen que parlar d´este tema, nacions com la galega han superat estos problemes, i treballen per un futur mes nacionalista,açi el problema a sigut que el catalanisme imperialista a fet sempre mes so del que tenia que fer, i a creat un malestar en la gent, si aixo no aguera passat, segur que tindriem consens.

Jo defense lo meu, pero paraules com yo i la s en per eixemple utilisar em pareixen castellanismes que vols que te diga els meus iaios que son de benaguasil i sedavi mai han escrit eixes paraules amb y i s,
defense la llengua si, pero davant del castella que es el que realment ens fot.

Be veient que no arrivarem mai a un consens fins que les dos academies llingüístiques no ho arriven,no vaig a parlar mes açi, no vuig crear mes malasang, personalment els meus brassos sempre estaran oberts per als meus germans que encara que discutim, o som!
Per cert començem a traure les estrelades al carrer que fa falta vore que continuem vius.
Tornar damunt
munove
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dl Dec 14, 2009 8:46 am    Assunt: Respondre citant

nelo45 Escrigue:
Be veient que no arrivarem mai a un consens fins que les dos academies llingüístiques no ho arriven,no vaig a parlar mes açi, no vuig crear mes malasang.

A vore si es veritat que fas lo que dius. No vaig a permetre que desvies el tema del fil a la qüestio llingüistica. Si continues escrivint en este forum, te recomane que utilises les Normes d'El Puig, si encara no les coneixes te posem les facilitats que necessites per a aprendre-les.
Tornar damunt
yepayep
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Mensages: 1378

MensagePublicat: Dl Dec 14, 2009 8:50 am    Assunt: Respondre citant

Exacte,Nelo, mai arrivarem a un consens per que tenim molt clar que nos interesa i que no nos interesa als valencians.
Respecte al consens entre les dos academies...¿vols dir que l'AVL cobrant sous de dos organismes com son l'AVL i l'IEC els interesa parlar de singularitat normativa valenciana? La resposta es facil:no.
Es una baixada de pantalons mes del govern valencia davant interesos aliens a la nostra terra. No es un tema llinguistic soles, es tambe economic i identitari. ¿saps on estan les editorials a les que mes obliguen a comprar llibres als nostres estudiants? En Madrit i Barcelona. Que curios ¿no?
I per acabar i sense voler desviar el fil, la utiliSacio de "s" no es un castellanisme, esta documentada. Lo que no esta documentat en Valencia es la "TZ" (ni les mateixes normes del 32 les recollien) o inclus el "AMB", que son formes artificials creades.
Si vols obrim un fil en cultura i ho parlem, puix veig que tens molts "marcs conceptuals" preestablits i que poden induir-te a confusio, com les dos que has puntualisat.
¿Veus com si vullc debatir? Lo que no m'agrada son els dogmatismes i l'hipocresia, no estic dient que tu ho sigues, pero si que alguna de les coses que has plantejat ho fas de forma equivocada al meu entendre, que no te per que ser el teu.
El Chè
Administrador i membre de la PJV

Mensages: 1513

MensagePublicat: Dl Dec 14, 2009 1:39 pm    Assunt: Respondre citant

nelo45 Escrigue:

La primera frase i en tota la boca. ¿Has llegit este forum lo suficient, o lo que has fet a segut llegir un mes o dos o ni aixo i simplement dius lo que tan dit?. El forum te mes de 5 anys, este en concret 2 o 3.

Podem dialogar en qui siga, lo que no podem es estar constantement estancats en les conversacions de qui no paren de repetir lo mateix sense practicament cap argument.

nelo45 Escrigue:

Pots fer-ho en una unica condicio, que ho fages en Llengua Valenciana (NdP)

http://www.pjvalencianista.org/forum/cursos-de-valencia-vt1726.html
¿Quí m'ho diria? Tinc un idol, Manolo no vullc oblidar res de tu.
Tornar damunt
El Chè

Mensages: 1513

MensagePublicat: Dl Dec 14, 2009 2:08 pm    Assunt: Respondre citant

Nelo, una coseta. Li dius a la llengua valenciana que es un "servei" (millor dit un servici.

No es un servici ni algo que siga trivial, i eixos comentaris que dius de que hi ha mes coses, no eres la primera persona que ve aci i mos ho diu, quan se veu que ni t'has pegat un passeget per la nostra uep i ni l'has llegida, mos dius eixes coses per que evidentment no mos coneixes.

PJV-ECO, PJV-DS, PJV-TV, Comarcalisacio, simbologia, Musica,... si a pesar d'aço, continues pensant que sempre estem en la llengua nomes dones dos opcions per a pensar sobre tu (una es que tens molt de prejui induit per... yo que se; i l'atra es per que realment lo que vols es provocar-mos).

Tu ho has dit: ser valencianiste es defendre-ho tot sense excepcio (per tant la llengua no pot ser una excepcio). Per a la gent que la llengua es l'excepcio se'ls definix (des de fa anys) com a terceresvies i les terceresvies no deixen de ser pancatalanistes, ya que la finalitat ultima es la catalanisacio. Pot ser que no ho sapies i actues de bona voluntat creent fer lo millor, pero la realitat (i ya m'he cansat d'explicar-la a gent que ha entrat dient les mateixes paraules i no m'han fet cas), la realitat es que el tercerviisme es un proces de pancatalanisacio mes subtil.

Si vols te puc explicar per que no defendre la llengua valenciana es perill de desvalencianisacio, per pancastellanisacio i/o pancatalanisacio, pero a soles si vols sentir-ho i intentar comprendre-ho, lo que no vaig a fer es obrir de nou el debat (i que la conversacio acabe com sempre).

No te conec, no se realment el teu sentiment ideologic, pero l'experiencia (i parle de casos molt similars) me diu que no vas a intentar comprendre lo que yo o atres pogam dir-te, sino que lo que vas a fer es buscar la frase mes debil per a debatre-la, sense aplegar a meditar-la i es aixo eixe motiu, el que mos fa a molts de mosatros no voler mamprendre una conversacio, no per que no vullgam, sino per que el que la mante en mosatros mos sent pero no mos escolta.

Yo te pregunte ¿Mos vols escoltar?, yo te dit que t'escoltare pero sino me repetixes lo mateix de sempre ¿Hi ha pacte?

http://www.pjvalencianista.org/forum/cursos-de-valencia-vt1726.html
¿Quí m'ho diria? Tinc un idol, Manolo no vullc oblidar res de tu.
Tornar damunt
nelo45

MensagePublicat: Dl Dec 14, 2009 3:05 pm    Assunt: Respondre citant

Yepayep i el che, conteste per vosatros, si voleu quedem un dia i parlem! si potser que no conega massa la llengua i a lo millor no conec massa al PJV pero si he seguit a UV i els seus problemes interns, jo o yo crec en la tercera vía i per aixo visc, no crec que la normativa escrita tinga que ser el problema del nacionalisme, no vullc aceptar-lo! al cap i a la fi el valencià parlant no te eixes diferencies, no sóc un instigador,ni que busca el vostre odí, vullc aprendre i saber per que continuem en estos problemes, i com els temes de l´unio del valencianisme ja l´habia sentit volia saber per que vosaltres no voleu, mosatros portem anys de lluita interna mentrestant els catalans ja fan votacions d´independencia, per aixo, vullc i desitge que aço s´acabe prompte i escomençem a fer les coses en conjunt.

Yepayep i el che agradable parlar en vosatros, despres de sentirvos continue creien en la tercera via, pero malegra coneixer gent que almenys es receptiva a millorar.
Tornar damunt
tofolet

Mensages: 696

MensagePublicat: Dl Dec 14, 2009 4:36 pm    Assunt: si Respondre citant

Hola a tots, sense entrar en el tema en qüestió, perque està més que parlat i les postures de cada ú són massa conegudes, ni tampoc fer cap comentari de les apreciacions personals que s'han fet, també podeu pensar, com estic convençut que és aixina, que Nelo ho fa estos comentaris de bona fe i en bones intencions (ya dic que estic convençut d'açò) com estic segur que ningú no li ha fet cap indicació en este sentit. Simplement això.

Per últim volia aprofitar per a agrair a El Chè, la rectificació en la meua expulsió del fòrum, no pel fet en qüestió, sinó per donar la cara públicament i explicacions de lo succeit (o millor dit, no succeit). És molt difícil, hui en dia, trobar persones que donen la cara d'esta manera. Gràcies.
Mostrar mensages d\'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre en el tema    index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista -> Politica Totes les hores son GMT - 1 Hora
Anar a pagina 1, 2  Seguent
Pagina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en este forum
No pots respondre en temes en este forum
No pots editar els teus mensages en este forum
No pots borrar els teus mensages este forum
No pots votar en les enquestes en este forum