index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista
www.pjvalencianista.org

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d\'UsuarisGrups d\'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessio per a vore els teus mensages privatsInicia una sessio per a vore els teus mensages privats   Iniciar SessioIniciar Sessio 

http://www.juntsfrontalavl.com/

Publicar un tema nou   Respondre en el tema    index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista -> General
Vore tema anterior :: Vore tema seguent  
Autor Mensage
TerraBlava
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 12 Mai 2008
Mensages: 233

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 10:46 am    Assunt: http://www.juntsfrontalavl.com/ Respondre citant

http://www.juntsfrontalavl.com/

he trobat per EMAIL esta pagina web.

avore que vos pareix, fica adhesions personals i associatives.

El peu de pagina fica:

Junts front a l'AVL és una iniciativa de l'associació Junts
© 2008 Junts - Tots els drets reservats
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008
Mensages: 797

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 11:01 am    Assunt: Respondre citant

yo tambe el he rebut...pero no possa d'on partix la iniciativa.
Se que quan estava certa gent en VH hi havia en proyecte una inciativa com esta, i el objetiu era fer una base de senyes de gent valencianista.
De moment, yo no m'he adherit fins no vore "algo" mes....
Ganchut
Administrador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008
Mensages: 1867
Ubicacio: Malva-Rosa

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 1:07 pm    Assunt: Respondre citant

no hi ha cap informatic per aci? Laughing

________
Soci 230 de la PJV
Tornar damunt
Vore perfil de l\'usuari Enviar mensage privat Visitar pagina web de l\'autor
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 16 Gin 2008
Mensages: 1180

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 1:08 pm    Assunt: Respondre citant

Cita:
Les presents senyes formaran part d'un ficher automatisat propietat de l'associació JUNTS, poguent ser utilisats en fins d'informació i promoció de servicis de l'associació si aixina ho ha solicitat. El firmant te dret a accedir ad este ficher per a informació, rectificació o, en el seu cas, cancelació de les seues senyes.

Si les seues senyes han segut replegades per a l'utilisació d'algún servici d'informació que no siga adhesió i ha solicitat no rebre informació futura de campanyes i notícies de JUNTS estos seran eliminats una volta resolta la consulta o informació solicitada, es a dir, no seran guardats en la nostra Base de senyes.

Per favor poseu-ho públicament per a que NINGÚ firme eixe manifest ni web fins que no apareguen les persones responsables llegals d'eixa base de senyes.

Es una cosa molt greu perque podria ser qualsevol, des del pancatalanisme, a la policia o persones valencianistes de bona o mala fe. Que ningu ho signe ni s'adherixca fins que no hi haja una associació i persones responsables llegals d'eixe "proyecte" que, a més, llegalment em pareix que NO servix per a res.

feu-ho public per favor, alguns inocents poden haver donat les seues senyes a qualsevol, per a qualsevol fi.
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
Vore perfil de l\'usuari Enviar mensage privat
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 1:12 pm    Assunt: Respondre citant

Vos fique un eixemple: Ara m'invente "Junts per la llengua valenciana", i fem lo mateix, em cree una base de senyes, i despres envie propaganda d'un partit polític o de certa ideologia i comence a manipular la ment de la gent.

Soc totalment contrari a este tipo d'iniciatives. Res a vore en la "Plataforma Normes d'El Puig" on quedava clar qui estava dins i qui disponia de les senyes personals.

Me dona igual d'a on vinga l'iniciativa, aixina no es fan les coses.
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
Ganchut

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 1:13 pm    Assunt: Respondre citant

menege el fil al general

________
Soci 230 de la PJV
Tornar damunt
Valencianiste

Mensages: 896
Ubicacio: Russafa

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 1:39 pm    Assunt: Respondre citant

Que ningú s'ahderixca fins que no se sàpia d'a on ix eixa web. Com diu iskerian darrere d'ella pot haver qualsevol.

Blau Indòmit - Relats de terror
Tornar damunt
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 1:50 pm    Assunt: Respondre citant

Est és el correu que els he enviat:

Gent de "Junts front a l'AVL":

Yo només soc amic dels coneguts i no de les persones desconegudes. És per això que vullc saber cóm han conseguit el meu correu electronic per a fer us d'ell per mig de publicitat no solicitada, i al mateix temps, saber qui es la persona o persones que baix el nom de l'associacio "Junts" m'envien publicitat no solicitada, en el fi de tindre les meues senyes personals.

En cas de no rebre resposta en els proxims dies empendre les accions llegals pertinents per mig de l'Agencia de Proteccio de Senyes.

Gracies.
Firmat: XXX.

Gente de "Junts front a l'AVL":

Yo sólo soy amigo de los conocidos y no de las personas desconocidas. Es por eso que quiero saber cómo han conseguido mi correo electrónico para hacer uso de el por medio de publicidad no solicitada, y al mismo tiempo, saber quien es la persona o personas que bajo el nombre de la associación "Junts" me envian publicidad no solicitada, con el fin de tener mis datos personales.

En caso de no recibir respuesta en los proximos dias emprenderé las acciones legales pertinentes por medio de la Agencia de Protección de Datos.

Gracias.
Firmado. XXX.

-------------------------------------------------------------------

Curiosament aixo m'aplegà ahir. Entre ahir i hui m'han aplegat tres correus de Coalición Valenciana en notes de prensa que yo no havia solicitat. La diferencia es que CV es un partit que té els seus resposables llegals, coneguts i per tant publics. Si no m'agrada els conteste dient que no m'envien res mes i s'acaba. Pero "Junts" no se sap qui es, ni qui està darrere. Es curiós la relació en els correus de CV que abans MAI havia rebut.
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 1:52 pm    Assunt: Respondre citant

Quede clar que, de saber qui està darrere i si les intencions son plenament valencianistes al 100% i no hi ha intencions d'incorporar senyes personals per a atres fins, seré el primer en adherir-me i fer publicitat com puga.
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
yepayep
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 1:56 pm    Assunt: Respondre citant

tambe m'han arribat a mi els correus dels que parles...
es curiosa la "sintonia"
Ganchut

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 2:23 pm    Assunt: Respondre citant

a mi tambe m'han enviat tots eixos mails Confused

________
Soci 230 de la PJV
Tornar damunt
tofolet

Mensages: 307

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 2:48 pm    Assunt: Ahh Respondre citant

Ahhh puix mira, ya estic més tranquil, perque a mi no m'han arribat ni u, ni els atres, clar, com no sóc valencianiste....

Very Happy
Tornar damunt
yepayep
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 3:12 pm    Assunt: Respondre citant

clar!!! a tu te'ls envien de ACPV i del IEC!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
berarma
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 19 Gin 2008
Mensages: 514

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 3:19 pm    Assunt: Re: Ahh Respondre citant

tofolet Escrigue:
Ahhh puix mira, ya estic més tranquil, perque a mi no m'han arribat ni u, ni els atres, clar, com no sóc valencianiste....

Very Happy

A mi tampoc, serà que m'han vist parlar massa en tu... Smile

Cita:
10. I dins d’eixe conjunt, hi ha una Gestora que està coordinant el funcionament d’esta arreplegada de firmes i adhesions, pero això no és lo important, ya que ací lo únic important i l’únic protagonisme és el de tots i cada ú dels firmants, perque hem de defendre tots junts i com a Poble Valencià a la nostra Llengua Valenciana contra el seu pijor enemic: la AVL.

L'informació del registre està oculta, lo qual és un poc estrany per a una associació, lo normal és que es registrara en el nom de l'associació. No crec que existixca. Com podeu llegir n'hi ha una gestora darrere que no volen mencionar.

Podria ser cosa de la coordinadora, encara que és molt estrany que no utilisen la normativa palletera, i la web està prou be, només que s'enrolla un poc massa sense dir res nou, apareix molt de SOM (la revista del GAV).
Tornar damunt
tofolet

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 3:44 pm    Assunt: Re: Ahh Respondre citant

berarma Escrigue:
tofolet Escrigue:

Very Happy

A mi tampoc, serà que m'han vist parlar massa en tu... Smile

Cita:
10. I dins d’eixe conjunt, hi ha una Gestora que està coordinant el funcionament d’esta arreplegada de firmes i adhesions, pero això no és lo important, ya que ací lo únic important i l’únic protagonisme és el de tots i cada ú dels firmants, perque hem de defendre tots junts i com a Poble Valencià a la nostra Llengua Valenciana contra el seu pijor enemic: la AVL.

L'informació del registre està oculta, lo qual és un poc estrany per a una associació, lo normal és que es registrara en el nom de l'associació. No crec que existixca. Com podeu llegir n'hi ha una gestora darrere que no volen mencionar.

Podria ser cosa de la coordinadora, encara que és molt estrany que no utilisen la normativa palletera, i la web està prou be, només que s'enrolla un poc massa sense dir res nou, apareix molt de SOM (la revista del GAV).

És que tindre la capacitat de raonar és molt perillós per a determinades persones de determinades ideologies, i més si ho fas precissament en Tofolet... Laughing

Com dius és estrany que hagen posat especial interés en permanéixer ocults en les informacions de dominis que qualsevol persona pot consultar en internet. Pero yo no li donaria major importància, sempre que no siga una maniobra més de les que ha utilisat determinat partit polític per a obtindre bases de senyes.
Tornar damunt
xavi
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 17 Gin 2008
Mensages: 152
Ubicacio: Alboraya, l'Horta Nort. Nacio Valenciana

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 3:53 pm    Assunt: Correus Respondre citant

Yo he rebut els de Coalició... (per triplicat) pero no els d'esta pàgina. ¿?

Xavi
Tornar damunt
Vore perfil de l\'usuari Enviar mensage privat Enviar email Yahoo Messenger MSN Messenger
muçol
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008
Mensages: 615
Ubicacio: Al costadet de l'Albufera

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 4:40 pm    Assunt: Respondre citant

Puix yo tampoc n'he rebut cap, i això que mai he parlat en tofolet Laughing
tofolet

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 5:24 pm    Assunt: si Respondre citant

muçol Escrigue:
Puix yo tampoc n'he rebut cap, i això que mai he parlat en tofolet Laughing

mira que yo vaig prou per catarroja... a lo millor has parlat en mi i no ho saps... pero com estos del contraespionaje secret ho saben tot...

Very Happy
Tornar damunt
Ganchut

MensagePublicat: Dv Set 26, 2008 5:41 pm    Assunt: Respondre citant

yo encara que soc un desgrait tambe els he rebut, pero ya els he contestat diguent que per favor no m'envien mes spam.

________
Soci 230 de la PJV
Tornar damunt
munove
Moderador i membre de la PJV
Moderador i membre de la PJV

Mensages: 966
Ubicacio: Cap i Casal - Monover

MensagePublicat: Ds Set 27, 2008 1:40 pm    Assunt: Respondre citant

Ah mira, puix per a lo desagraït que soc, tambe he rebut el correu eixe de Coalicio. Pero els he demanat que no m'envien mes.
Alzirenc

Registrat: 23 Ago 2008
Mensages: 31

MensagePublicat: Ds Set 27, 2008 6:13 pm    Assunt: Respondre citant

es veu que yo encara no soc prou important per que no he rebut res Laughing Laughing

pero com heu dit per alli, esperaré a vore de qui es tracta realment Confused
Tornar damunt
iskerian
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dc Oct 01, 2008 9:26 am    Assunt: Respondre citant

Cita:
El passat divendres vos vaig escriure el correu que consta ací baix. A dia de hui encara no he rebut resposta a la meua pregunta.
Com sabreu l'utilisació de correus electronics personals aixina com el fet de demanar les senyes a persones per la seua ideologia política es una accio illegal i que té les seues conseqüències jurídiques. És per això que dins del meu dret a l'informació vullc saber de quina manera esteu utilisant el meu correu electronic personal i baix quina finalitat real es volen replegar eixes "firmes", aixina com les persones responsables llegals de l'associació "Junts". Si abans del divendres no obtinc resposta i entenent que hi ha una mala idea en la utilisació de les senyes personals i de les idees polítiques, començaré les accions llegals que l'Agencia de Proteccion de Datos posa a disposició dels usuaris. A mes, faré publica la denuncia per a que puguen sumar-se les persones que inocentment han pogut donar les seues senyes personals a persones desconegudes per a que puguen beneficiar-se de les indemnisacions que haureu de pagar.
Recordeu que l'anonimat en internet no existix, des de la persona que fa la web, paga el domini, etc.

espere la vostra resposta pronte.

Adeu.

El meu segon correu. Si algu ha posat les seues senyes personals en esta web que no se sap de qui es i que tampoc té cap finalitat específica que m'ho diga i mirarem si podem denunciar-ho i cobrar indemnisacions
Twisted Evil

Podrieu ficar-los pressió fins que diguen quines son les persones responsables i com han accedit als nostres correus personals. Vos pareixerà una tonteria pero per a mi no ho es.
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
TerraBlava
Membre de la PJV
Membre de la PJV

Registrat: 12 Mai 2008
Mensages: 233

MensagePublicat: Dc Oct 01, 2008 11:26 am    Assunt: Respondre citant

Yo com soc un vividor del Valencianisme, vaig a registrarme com associacio, i personal, i aixina denuncie i guanye doble xD
Membre de la PJV
Membre de la PJV

MensagePublicat: Dg Oct 05, 2008 11:40 am    Assunt: Respondre citant

mireu la resposta que m'han donat:

Cita:
Perdó pel retart pero com comprendrà no li podíem contestar d'un dia per a un atre ya que mos reunim una volta a la semana i ho teníem que comentar esta semana, l'associació és totalment llegal i estem registrats en la Conselleria corresponent.
Ni demanem les senyes per ideologia política -no som ni de CV, UV o IRV-, ni som catalanistes, som un grup de gent que vol treballar per Valéncia i com hem vist que se protesta tant contra l'AVL, hem decidit crear una associació que se dedique única i exclusivament a tal fí, unir totes les forces per a canalisar-les en una mateixa direcció, JUNTS, sense tindre en conte partits, associacions ni res, estem farts d'espanyolistes, valencianistes, catalanistes, nacionalistes, els que protesten tant ¿fan alguna cosa constructiva a banda d'escriure en fòrums des d'un ordenador?, mosatros mos estem reunint semanalment, volem estar tots JUNTS sense exclusions, anem a participar activament en el 9 d'Octubre repartint octavetes i pegatines.

Sentim de cor haver-li molestat i que una iniciativa valencianista com esta haja tingut esta acollida per la seua part i li haja ofés, ya no tornarà a rebre més correus nostres.

Reba una cordial salutació.

Rolling Eyes Rolling Eyes
la negreta es meua (¿no vos pareix una resposta un tant cutre?)
¿Perque no donen senyes de qui son ells? ¿Perque eixe secretisme? ¿Qui vol fer-se en el control d'eixa base de senyes i perque?
¿No vos pareix un poc manipulador que utilisen l'AVL com a excusa per a obtindre senyes personals i ames facen victimisme d'aixo?

che, perque serà que els que sempre nos queixem tant son els que menys coses amaguem? Rolling Eyes
soci nº9 de la PJV
Tornar damunt
Mostrar mensages d\'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre en el tema    index del forum de Forum de la Plataforma Jovenil Valencianista -> General Totes les hores son GMT - 1 Hora
Pagina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en este forum
No pots respondre en temes en este forum
No pots editar els teus mensages en este forum
No pots borrar els teus mensages este forum
No pots votar en les enquestes en este forum