| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
Nelo_mms

Registrat: 20 Gin 2008 Mensages: 18 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Dj Jul 10, 2008 6:07 pm Assunt: Juan Villalonga assumix la gestió del VCF |
|
|
El Valéncia CF SAD ha arribat este dimecres, nou, ad un acort en l'empresari Juan Villalonga perquè es faça càrrec de la gestió i explotació del Valéncia CF SAD com a màxim responsable.
L'objectiu del projecte és convertir al Valéncia en un equip que guanye títols i engrandisca, encara més, la marca Valéncia en els àmbits deportiu, cultural i econòmic. Açò serà possible aplicant un model de gestió en els millors professionals que afavorisquen la creació dels recursos necessaris per a portar avant un projecte ambiciós i guanyador.
Juan Villalonga, empresari internacional i fill de valencians, ha afirmat que “Valéncia i, per tant, el Valéncia CF, ho porte en lo meu cor i la meua principal motivació és colocar al club en l'elit mundial, que és el lloc que la ciutat i l'afició es mereixen”.
Font: Valenciacf.es
No se yo, d'este no me fie un pel  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 787
|
Publicat: Dj Jul 10, 2008 6:44 pm Assunt: |
|
|
home, soles per les comissions que el figura se tirara a la bojaca, ya es per pegar-li en una gorra _________________ Lo just no sempre es lo correcte, per que si te fiquen un dit al cul, queda just, pero no es correcte. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
campanero Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1002 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Dv Jul 11, 2008 6:34 am Assunt: |
|
|
!!!! ATENCIO... NOTICIA....!!!!! NO ESTIC D'ACORT EN YEPAYEP
no estic d'acort. Si a mi un tio me ve i me diu que s'emporta el 10 per cent dels ingresos nous que me trobe..... i es fa ric, vol dir que a mi m'ha fet ric també.
si al final de l'any el tio s'emporta deu millons d'euros...... vol dir que yo he ingresat 90...... ¿a on tinc que firmar? _________________ MON ACTUAL RADIO
CADA DILLUNS A LES 8 DE LA VESPRADA
93.1 i per internet www.radio931valencia.com |
|
| Tornar damunt |
|
 |
NValenciana

Registrat: 22 Mar 2008 Mensages: 47 Ubicacio: Valéncia, Regne i Nació
|
Publicat: Dv Jul 11, 2008 3:30 pm Assunt: |
|
|
el tio vol fer gires per tota Asia, com en els nostres temps del Doblet! ixca, puga ser tot inmillorable, perque segons he escoltat per ahi de quan en quan diuen, que vol convertir el Valéncia en un Chelsea, aixo si espere que si arriba a cap final guanye.. perque si pasa lo que li ha pasat , est any al Chelsea.. anem fotuts chiquets jaja
VIXCA LA NACIÓ VALENCIANA  _________________
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Nelo_mms

Registrat: 20 Gin 2008 Mensages: 18 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Dv Jul 11, 2008 4:04 pm Assunt: |
|
|
| campanero Escrigue: | !!!! ATENCIO... NOTICIA....!!!!! NO ESTIC D'ACORT EN YEPAYEP
no estic d'acort. Si a mi un tio me ve i me diu que s'emporta el 10 per cent dels ingresos nous que me trobe..... i es fa ric, vol dir que a mi m'ha fet ric també.
si al final de l'any el tio s'emporta deu millons d'euros...... vol dir que yo he ingresat 90...... ¿a on tinc que firmar? |
Depen...
Si dins d'un any este home se cansa del VCF, mos ven als tres millors del equip per 30 millons, s'endu 3 per ad ell i 27 per al Valéncia, ¿tots contents?
Lo dit, depen d'ixos ingresos a canvi de que siguen. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
campanero Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1002 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Dv Jul 11, 2008 5:12 pm Assunt: |
|
|
nano.... si ne vens als tres millors de l'equip... que menos que cent kilos
pero crec que t'enganyes en una cosa. Ell no es el president... es un gestor financer... és a dir, el seu treball es trobar fonts d'ingresos per al club.
conforme ad eixos logros, ell guanya. Si fa un empastre i s'en porta tres kilos... aixo per ad ell es una almoina, que ademes embrutaria el seu curriculum innecesareament. _________________ MON ACTUAL RADIO
CADA DILLUNS A LES 8 DE LA VESPRADA
93.1 i per internet www.radio931valencia.com |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|