| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
narf_blau

Registrat: 21 Nov 2009 Mensages: 28
|
Publicat: Dc Dec 16, 2009 4:05 pm Assunt: |
|
|
| El Chè Escrigue: | Esteu caiguent en la repeticio.
Davant d'esta afirmacio:
| narf_blau Escrigue: | | nelo45 Escrigue: | | Me quede en les dos pero la bandera de lluita es, i sera l´estrelada,i estic en el che, lo de blaver no m´agra preferisc valencianisme | i per a mi la bandera de lluita és la Real Senyera  |
¿Tu vols que deixem d'utilisar l'estrelada? |
Home, com a voler... crec que hi han coses més importants per davant, pero simplement soc dels que pensen que el 9 d'Octubre per eixemple només deu estar la Real Senyera. No soc partidari d'utilisar-la, és una de les moltes raons per a estar on estic, pero respecte que la utiliseu encara que ni crec convenient com ya hem parlat ni la compartixc com a símbol.  _________________ La nostra Senyera no s'agenolla davant ningú.
!Gloria a la Pàtria, Vixca Valéncia!
Editat per ultima volta per narf_blau el Dc Dec 16, 2009 5:23 pm, editat 3 voltes en total |
|
| Tornar damunt |
|
 |
nelo45
Registrat: 12 Dec 2009 Mensages: 10
|
Publicat: Dc Dec 16, 2009 4:15 pm Assunt: |
|
|
| diferents punts de vista ..., cada un es lliure, i que faja lo que vullga!!no anem a discutir ara per quina es la mes adecuada, lo que tenim que fer es eixir mes al carrer i penjarles mes als balcons |
|
| Tornar damunt |
|
 |
El Chè Administrador i membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1513
|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 9:46 am Assunt: |
|
|
| narf_blau Escrigue: | | El Chè Escrigue: | Esteu caiguent en la repeticio.
Davant d'esta afirmacio:
| narf_blau Escrigue: | | nelo45 Escrigue: | | Me quede en les dos pero la bandera de lluita es, i sera l´estrelada,i estic en el che, lo de blaver no m´agra preferisc valencianisme | i per a mi la bandera de lluita és la Real Senyera  |
Home, com a voler... crec que hi han coses més importants per davant, pero simplement soc dels que pensen que el 9 d'Octubre per eixemple només deu estar la Real Senyera. No soc partidari d'utilisar-la, és una de les moltes raons per a estar on estic, pero respecte que la utiliseu encara que ni crec convenient com ya hem parlat ni la compartixc com a símbol.  |
Quan tenia la teua edat pensava igual. De totes maneres avance el temps com avance, te demane que recordes lo que has dit i no ho oblides mai, per que me pareix una bona visio. Recorda sempre el teu dret a ser tu, sense influencies dels demes. Recorda este fil i tots els conceptes (de tots), i medita'ls.
Un abraç, crack. _________________ Pronte les classes de l'IEV de Llengua Valenciana.
Depren les Normes d'El Puig, ya no tens escusa.
http://www.pjvalencianista.org/forum/cursos-de-valencia-vt1726.html
¿Quí m'ho diria? Tinc un idol, Manolo no vullc oblidar res de tu. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Isk

Registrat: 16 Gin 2008 Mensages: 1840
|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 1:54 pm Assunt: |
|
|
| narf_blau Escrigue: | | El Chè Escrigue: | Esteu caiguent en la repeticio.
Davant d'esta afirmacio:
Home, com a voler... crec que hi han coses més importants per davant, pero simplement soc dels que pensen que el 9 d'Octubre per eixemple només deu estar la Real Senyera. No soc partidari d'utilisar-la, és una de les moltes raons per a estar on estic, pero respecte que la utiliseu encara que ni crec convenient com ya hem parlat ni la compartixc com a símbol.  |
imagine que eixa afirmació teua tambñe afecta a l'estanquera i als grups que l'utilisen, proxims per atra banda, al grup del teu avatar i els que es volen posar de manporreros en les portes dels llocs per a que si va algu de la PJV se'n vaja calentet a casa. Imagine que aixo no es preocupant ni res per lo que obrir fils de debat ni res.
si aci ya sabem de quin peu cau cada u. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
narf_blau

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 3:35 pm Assunt: |
|
|
Isk, yo parle per mi, les meues opinions m'incluixen a mi. Yo no parlen en nom de ningú de ningún grup ni entitat, et repetixc, parle per mi, lo que yo et puga dir és la meua opinió. No conec a eixa "estanquera" de la que parles.
Simplement tinc una opinió, que no representa a ningú més que a mi. I estava aci per a parlar sobre el fil de l'estrelada, que per atra banda crec que ya han quedat clares les posicions de cada u. Ara bé, si vols continuar parlant sobre el tema, avant, pero no te'n vajes per la travessa si no saps que dir, ni intentes crear conflicte perque yo no vaig a entrar. _________________ La nostra Senyera no s'agenolla davant ningú.
!Gloria a la Pàtria, Vixca Valéncia! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
BILLYJOE Membre de la PJV

Registrat: 29 Gin 2008 Mensages: 1207 Ubicacio: REGNE DE VALENCIA
|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 6:05 pm Assunt: |
|
|
Isk conec personalment a Narf-Blau i fique la ma, la cara, i lo que faça falta per ell, ixca en el GAV foren tots tan valencianistes com ell, per que este si se partix el pit per lo regne, i parla valencia i escriu en valencia i predica en el eixemple i puc dir-te que ell no seria dels que se fiquen en la porta ell i molts mes. I en mi sempre podrà contar per lo vullga, No crec que siga just clavar a tots en el mateix sac. _________________ http://historiainacio.blogspot.com/
http://www.inev.org/
Un a un,tots som mortals.Junts som eterns. Som la resistència.PJV. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Isk

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 6:31 pm Assunt: |
|
|
| narf_blau Escrigue: | Isk, yo parle per mi, les meues opinions m'incluixen a mi. Yo no parlen en nom de ningú de ningún grup ni entitat, et repetixc, parle per mi, lo que yo et puga dir és la meua opinió. No conec a eixa "estanquera" de la que parles.
Simplement tinc una opinió, que no representa a ningú més que a mi. I estava aci per a parlar sobre el fil de l'estrelada, que per atra banda crec que ya han quedat clares les posicions de cada u. Ara bé, si vols continuar parlant sobre el tema, avant, pero no te'n vajes per la travessa si no saps que dir, ni intentes crear conflicte perque yo no vaig a entrar. |
me pareix perfecte que parles per tu, per aixo te pregunte a tu, si igual que només vols la Real Senyera i voldries o preferiries -per les teues raons que ya hem llegit- que no estiguera l'estrelada, si tambe penses lo mateix de l'espanyola i ya de pas qué penses dels que es posen de manporreros en les portes de la teua entitat en intenció de calfar als que puguen apareixer per alli que no li agraden, simplement aixo. Si tampoc saps de que parle passa't pel post de la presentació del llibre que fan en la teua associacio en un atre forum . Per si no saps de que parle tu mateix has escrit en ell, exactament aixo:
| Cita: | Yo soc del GAV i me pareix molt bé que s'abarquen totes les rames del valencianisme. Sempre que estiga en la linia de RV- LLENGUA VALENCIANA-REAL SENYERA.
És lo que m'agrada del Grup que pots trobar desde una pegatina que duu una bandera espanyola i una valenciana i que posa Regne de Valéncia, passant per una pegatina de no mos fareu catalans hasta una pegatina en una V i el signe de la UE per a les matricules de coch
Intentaré anar, i de paso donaré els diners de la loteria  |
pero de les amenaces i dels violents no dius res, ni els dius res en el post i aixo si que taca qualsevol image de valencianisme, els violents i els que volen agredir als que no pensen com ells, i no les banderes o les estreles. Si aixo no te fa pensar en la gent en que te rodeges...
es que sense eixir-me'n del tema de debat me pareix de soberana hipocresia vindre aci a parlar sobre si l'estrelada dona mala o bona image quan resulta que gent proxima a tu va amenaçant i de violent per la vida i no pareix que te moleste molt, (al menys per les teues contestacions)
tu sabras que fas. (tu i atres) |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Isk

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 6:33 pm Assunt: |
|
|
| BILLYJOE Escrigue: | | Isk conec personalment a Narf-Blau i fique la ma, la cara, i lo que faça falta per ell, ixca en el GAV foren tots tan valencianistes com ell, per que este si se partix el pit per lo regne, i parla valencia i escriu en valencia i predica en el eixemple i puc dir-te que ell no seria dels que se fiquen en la porta ell i molts mes. I en mi sempre podrà contar per lo vullga, No crec que siga just clavar a tots en el mateix sac. |
yo no soc juge del valencianisme de qui no conec pero en lo que he explicat ades crec que queda mes que clar la meua resposta, en tot cas algu que parla de l'image del valencianisme i no l'importen els mamporreros haurà de donar alguna explicació, ¿no creus? Tu dona la cara per qui siga pero a mi no m'agraden els que volen trencar la dels demés, i menys encara els que poden denunciar i recriminar estes coses no ho fan. Pense que son coses molt greus, mes que una discussio banal. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 6:49 pm Assunt: |
|
|
Assoles volia ferte la observacio, de totes formes no es responsabilitat seua
lo que que atres diguen o façen, es una persona jove i tens que donarli temps i un marge de confiança, crec que ha segut prou respetuos en les formes que estiga en el GAV no te que ser motiu de critica.
Respecte a lo de les amenaçes tens rao, pero no es la seua responsabilitat.
Un abraç. _________________ http://historiainacio.blogspot.com/
|
| Tornar damunt |
|
 |
narf_blau

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 7:39 pm Assunt: |
|
|
Isk, yo se on estic, m'agrada on estic, si no no estaria. I sincerament no vaig a clavar-me en un tema que no conec ninguna de les versions ¿saps?. En eixe mensage que m'has citat de VF he dit lo que yo pense i "eixos que em rodegen" l'han respectat perfectament. Fes tu lo mateix.
I si no t'agrada que estiga en este fòrum (ho dic per lo de "soberana hipocresia") dis-ho obertament i me'n aniré.
Respecte a lo de la bandera espanyola pense lo mateix, el 9 d'octubre és per a la Real Senyera al igual que els actes valencianistes, pero per a mi hi ha una diferència entre l'estrelada i la espanyola, que la espanyola encara em pot representar, l'estrelada no. _________________ La nostra Senyera no s'agenolla davant ningú.
|
| Tornar damunt |
|
 |
Isk

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 8:21 pm Assunt: |
|
|
| narf_blau Escrigue: | Isk, yo se on estic, m'agrada on estic, si no no estaria. I sincerament no vaig a clavar-me en un tema que no conec ninguna de les versions ¿saps?. En eixe mensage que m'has citat de VF he dit lo que yo pense i "eixos que em rodegen" l'han respectat perfectament. Fes tu lo mateix.
I si no t'agrada que estiga en este fòrum (ho dic per lo de "soberana hipocresia") dis-ho obertament i me'n aniré.
Respecte a lo de la bandera espanyola pense lo mateix, el 9 d'octubre és per a la Real Senyera al igual que els actes valencianistes, pero per a mi hi ha una diferència entre l'estrelada i la espanyola, que la espanyola encara em pot representar, l'estrelada no. |
La versio nomes hi ha una, la dels que amenacen i fan us i gala de la violencia no es tracta de dos postures enforntades sino dels de sempre que van en la amenaça en la boca. Si a tu te pareix be o "qui calla otorga" es posar-se a la mateixa alçada.
Em pareix molt hipocrita vindre a criticar l'estrelada perque pot donar mala image del valencianisme o "confondre", que son els teus arguments en este debat i després les amenaces i violencia entre "valencianistes" perque tu consideraras valencianistes als que amenacen i als amenaçats, siga una cosa com escoltar l'aigua de la font. Aixo es hipocresia, ya t'ho vaig dir mensages arrere, una cosa es donar cada u la seua opinio i atra parlar en bucle sobre lo mateix en unes intencions determinades.
Està molt clar lo que te representa i lo que defens, cada persona queda per les coses que fa, sobre la teua participació o no en el forum es cosa teua o dels admins, ahi yo no entre ni ixc pero per la meua part ya m'has deixat clar com eres. dona igual ser jove o no, la violencia es condena sempre i si algu proxim la predica se li paren els peus publicament. pero no te preocupes, el problema no es només teu, hi ha molts dels que han participat en eixe debat i despres en persona te donen palmadetes en l'esquena. Aixo per a mi es hipocresia i falsetat, i yo de persones aixina no vullc rodejar-me.
no tinc res mes a dir de moment.
qui calla otorga i en determinats llocs tots otorguen, pense que des de la PJV algunes coses haurien de canviar, ya està be d'aguantar insults i amenaces. O se condenen els fets violents i se recriminen o se forma part d'ells. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 8:21 pm Assunt: |
|
|
A mosatros mos passa lo mateix pero al reves que mos representa la senyera, pero la Espanyola no
Si lo que tu dius es molt respectable, lo que no esta be es lo que diuen els chiquets. ademes crea mala image de la institucio, pero be aixo es problema de ells no de mosatros.
Mentres porte franja blava...
 _________________ http://historiainacio.blogspot.com/
Un a un,tots som mortals.Junts som eterns. Som la resistència.PJV.
Editat per ultima volta per BILLYJOE el Dj Dec 17, 2009 8:23 pm, editat 1 volta en total |
|
| Tornar damunt |
|
 |
sindicatdelanit Membre de la PJV

Registrat: 11 Mar 2008 Mensages: 542 Ubicacio: Valencia Ciutat (Nacio Valenciana)
|
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 8:26 pm Assunt: |
|
|
| Isk Escrigue: | | narf_blau Escrigue: | Isk, yo se on estic, m'agrada on estic, si no no estaria. I sincerament no vaig a clavar-me en un tema que no conec ninguna de les versions ¿saps?. En eixe mensage que m'has citat de VF he dit lo que yo pense i "eixos que em rodegen" l'han respectat perfectament. Fes tu lo mateix.
Respecte a lo de la bandera espanyola pense lo mateix, el 9 d'octubre és per a la Real Senyera al igual que els actes valencianistes, pero per a mi hi ha una diferència entre l'estrelada i la espanyola, que la espanyola encara em pot representar, l'estrelada no. |
La versio nomes hi ha una, la dels que amenacen i fan us i gala de la violencia no es tracta de dos postures enforntades sino dels de sempre que van en la amenaça en la boca. Si a tu te pareix be o "qui calla otorga" es posar-se a la mateixa alçada.
Em pareix molt hipocrita vindre a criticar l'estrelada perque pot donar mala image del valencianisme o "confondre", que son els teus arguments en este debat i després les amenaces i violencia entre "valencianistes" perque tu consideraras valencianistes als que amenacen i als amenaçats, siga una cosa com escoltar l'aigua de la font. Aixo es hipocresia, ya t'ho vaig dir mensages arrere, una cosa es donar cada u la seua opinio i atra parlar en bucle sobre lo mateix en unes intencions determinades.
Està molt clar lo que te representa i lo que defens, cada persona queda per les coses que fa, sobre la teua participació o no en el forum es cosa teua o dels admins, ahi yo no entre ni ixc pero per la meua part ya m'has deixat clar com eres. dona igual ser jove o no, la violencia es condena sempre i si algu proxim la predica se li paren els peus publicament. pero no te preocupes, el problema no es només teu, hi ha molts dels que han participat en eixe debat i despres en persona te donen palmadetes en l'esquena. Aixo per a mi es hipocresia i falsetat, i yo de persones aixina no vullc rodejar-me.
no tinc res mes a dir de moment.
qui calla otorga i en determinats llocs tots otorguen, pense que des de la PJV algunes coses haurien de canviar, ya està be d'aguantar insults i amenaces. O se condenen els fets violents i se recriminen o se forma part d'ells. |
Crec que no hi ha que fer cas a estes coses isk, tens rao en moltes coses que dius, pero tampoc hi ha que donar importancia a la ignorancia de alguns que veuen dimonis i fantasmes on lo unic que hi ha es valencianisme. _________________ http://historiainacio.blogspot.com/
|
| Tornar damunt |
|
 |
PEROT

Registrat: 08 Oct 2009 Mensages: 96 Ubicacio: Valéncia ciutat - Valentia
|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 9:08 pm Assunt: |
|
|
| PEROT Escrigue: | | narf_blau Escrigue: | PEROT crec no coneixer-te en persona, ni tu a mi.
Pero això que dius de que quan u evoluciona en el valencianisme du l'estrelada crec que estas equivocat, no sempre els que duen una estrelada estàn més alvançants que els que defenem únicament la Real Senyera... Faltaria més... |
Està clar que no nos vols entendre... o no acabes de vore que són la mateixa cosa.
No dia evolucionar en el sentit de ser millor valencià. Sino evolucionar de pensament, de canviar els posicionaments ideològics i punts de vista. En cap moment he volgut dir lo que tu insinues.
Nosatres defenen i tenim com a única la Real Senyera Coronada de Pere IV el Ceremoniós del segle XIV. L`atra nos complementa politicament parlant ya que representen lo mateix.
El Regne de Valéncia fon un Estat migeval = Corona sobre fondo blau
A principis del XX se reivindica L`Estat Valencià = Estrela sobre fondo blau
És una plamació moderna de lo mateix.
Corona = Estrela
Regne = Estat.
Bandera més nacionalista que la Real Senyera no hi ha. I expressió més nacionaliste que Regne de Valéncia no existix.
En atre orde de coses, és cert que no nos coneguem, pero considere (a lo millor m´enganye... potser) que la teua voluntat de departir en nosatres te fa ser receptiu a entendre atres posicions i això a l´hora te fa ser procliu en un futur, a aceptar conceptes i símbols que a dia de hui no acabes de compartir. Per això dia en tota la bona voluntat del món i en coral afecte que tu la defendràs. En eixe sentit anava...
Lo dit, dit està i escrit queda. En este fil crec que des de el principi s`ha explicat maravillosament: cóm naix, que representa, quan, per quí, a on, per a on, de quina manera, si són dos en una o una en dos, si se complementa, si no...
Una cosa es això i una atra molt diferent un drac alat....
O els abres no te deixen vore el bosc, o no hi ha pijor cego que el que no vol vore.
De totes formes és un pas personal i intransferible que te de donar cadascú. Prou que nostres te digam blanc per a que tu t´aferres al negre...
És més, pot ser que a lo millor este fil ya te comence a resultar contraproduent cap a l`acceptació de la senyera de lluita que nostres postulem.
Tu mateix, més i millor no se poden explicar les coses.
Un abraç.
PEROT |
Un musulmà creent no podrà convéncer mai a un cristià convençut del Opus Dei.
Narf_Blau, ha dit una cosa molt interessant que explica moltes coses. Ell es sent valencià... pero també és castellà.
D'eixa manera s'entén ara el seu posicionament. Mai en la vida este chicon pot vore en bons ulls un símbol (l'estrelada valenciana) que atenta contra la seua castellanisació per mínima que siga. Real Senyera (ben entesa dins dels paràmetros regionals d'Espanya) i després també (cóm no... la bandera nacional de tots els espanyols) la bandera d'Espanya.
Per a Narf_Blau, és més important, representativa o significativa la bandera espanyola que la bandera valenciana de lluita.
És lo que en les enquestes del CIS (Centre d'Investigació Sociològica) ací en Valéncia se definix com: “al valencià que es sent més valencià que espanyol”. Pero també és castellà/espanyol.
Bo. Lo que sospitava. Narf_Blau, dialoga des d'una posició de inamovilitat respecte del seus plantejaments. No per desconeixença, curiositat, dubtes o ànim de conéixer. Per molt que li digam no va a cedir.
Valencianiste, Isk, Yepauep, Jogim,Sindicat...,Billijoe, i demés han fet unes explicacions excepcionals i prou completes i encertades. No se pot fer millor baix la meua forma d`entendre les coses.
Narf Blau, crec que el tema ya no dona per a molt més. Hi haurà que buscar un atre assunt de discussió.
PEROT  _________________ A SANC I FOC... ¡¡ A TOTA ULTRANÇA !! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
sindicatdelanit Membre de la PJV

Registrat: 11 Mar 2008 Mensages: 542 Ubicacio: Valencia Ciutat (Nacio Valenciana)
|
|
| Tornar damunt |
|
 |
Isk

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 9:44 pm Assunt: |
|
|
| BILLYJOE Escrigue: |
Crec que no hi ha que fer cas a estes coses isk, tens rao en moltes coses que dius, pero tampoc hi ha que donar importancia a la ignorancia de alguns que veuen dimonis i fantasmes on lo unic que hi ha es valencianisme. |
Es molt facil parlar quan no eres tu l'amenaçat. Si algun dia t'amenacen, recorda'm que te diga que no faces cas a determinades coses. Hi ha coses que s'han de parar, sino, si se deixa via lliure a la violencia i a l'intimidació... en fi, encara tindrem la culpa per existir. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
PEROT

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 10:22 pm Assunt: |
|
|
Estic en tu ISK. Deduixc per les teues paraules coses terribles. És una vergonya que això passe. Yo pensava que els moderadors farien alguna cosa per a impedir eixe tipo d´agressions verbals. No porte molt de temps en açò dels "forums", pero pensava que s´actuava en més contundència al respecte. En este pareix que s`actua aixina.
No se poden permetre actituts que llimiten els drets personals, amenacen o coarten la llibertat d´una persona. La responsabilitat és del Foro i dels administradors en últim cas. No podem permetre que gent aixina participe publicament.
Suponc que els administradors d´esta WEB nos diran que no desvien el fil del tema, pero en relació a lo que ISK a comentat volia posar estes llinies que tots en alguna ocasió segur que hem llegit o sentit dir.
Primer s'emportaren als negres, pero a mi no m'importà perque yo no lo era.
De seguida s'emportaren als judeus, pero a mi no me importà perque yo tampoc ho era.
Després detingueren als retors, pero com yo no soc religiós, tampoc m'importà.
Més avant, apresonaren a uns comunistes, pero com yo no soc comuniste, tampoc m'importà.
Ara... me porten a mi... pero ya és massa tart.
Ànim ISK. Si és molt greu ya saps lo que ni ha de fer.
|
| Tornar damunt |
|
 |
narf_blau

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 10:24 pm Assunt: |
|
|
Bo, este va a ser el meu últim comentari en este forum. Només entrava ací per poder intercanviar opinions i debatre sobre temes de valencianisme, pero quan l'usuari PEROT m'ha dit que si soc castellà entre atres coses, per ahi no passe.
Ni és cert que yo siga castellà, ni que estiga castellanisat ni coses similars. Ho pots comprovar. Per a mi la Real Senyera va davant de tot, no s'agenolla davant ningú.
Ara entenc el "pique" este que n'hi ha.
Bé ahi s'ho quedeu. _________________ La nostra Senyera no s'agenolla davant ningú.
|
| Tornar damunt |
|
 |
PEROT

|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 10:32 pm Assunt: |
|
|
| narf_blau Escrigue: | Isk, yo se on estic, m'agrada on estic, si no no estaria. I sincerament no vaig a clavar-me en un tema que no conec ninguna de les versions ¿saps?. En eixe mensage que m'has citat de VF he dit lo que yo pense i "eixos que em rodegen" l'han respectat perfectament. Fes tu lo mateix.
Amic Narf_Blau: No era intenció meua fer que abandones el foro. No vullc que te sentes ofés. Això ho has dit tu mateix.
La bandera espanyola encara te representa. la senyera de lluita valenciana NO.
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 2096 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Dj Dec 17, 2009 11:24 pm Assunt: |
|
|
Todos locos, aixina de clar.
Se baralleu per tonteries. PAU I AMOR collons! que es lo bonico de la vida... _________________ Gracies per tot, Manolo. Cada moment al teu costat estarà per sempre en la nostra memoria.
Descansa en pau, mestre. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dv Dec 18, 2009 12:32 pm Assunt: |
|
|
Ya se han donat prou explicacions de la estrelada, el que no vullga entendre-lo es problema de ell el nacionalisme valencia esta ahí això es un fet, inclús en el mateix GAV hi han nacionalistes inclús venen llibres i pins en astraleta i senyera, yo tinc un comprat en el GAV.
Hem baratar les nostres opinions i mosatros ya sabem que una part la estrelada crea rebuig, per desconeiximent de lo que es i per el paregut en la estrelada catalana i per que per a una part del regionalismo
valenciano pensa que es la substitucio de la real senyera quant no ho es.
Tot açò se ha explicat per activa i per passiva, tal volta seria mes productiu per al valencianisme que eixa part que rebuig la estrelada com símbol valencianiste, es preocupara per dependre a escriure i parlar en valencia i aixina defendre millor el seu valencianisme per que eixe si es un problema. no la estrela  _________________ http://historiainacio.blogspot.com/
|
| Tornar damunt |
|
 |
PEROT

|
Publicat: Dv Dec 18, 2009 1:13 pm Assunt: |
|
|
| narf_blau Escrigue: | Bo, este va a ser el meu últim comentari en este forum. Només entrava ací per poder intercanviar opinions i debatre sobre temes de valencianisme, pero quan l'usuari PEROT m'ha dit que si soc castellà entre atres coses, per ahi no passe.
Ni és cert que yo siga castellà, ni que estiga castellanisat ni coses similars. Ho pots comprovar. Per a mi la Real Senyera va davant de tot, no s'agenolla davant ningú.
Bé ahi s'ho quedeu. |
narf_blau Escrigue:
Isk, yo se on estic, m'agrada on estic, si no no estaria. I sincerament no vaig a clavar-me en un tema que no conec ninguna de les versions ¿saps?. En eixe mensage que m'has citat de VF he dit lo que yo pense i "eixos que em rodegen" l'han respectat perfectament. Fes tu lo mateix.
Respecte a lo de la bandera espanyola pense lo mateix, el 9 d'octubre és per a la Real Senyera al igual que els actes valencianistes, pero per a mi hi ha una diferència entre l'estrelada i la espanyola, que la espanyola encara em pot representar, l'estrelada no.
Amic Narf_Blau: No era intenció meua fer que abandones el foro. No vullc que te sentes ofés. Això ho has dit tu mateix:
"La bandera espanyola encara te representa. la senyera de lluita valenciana no".
PEROT
Retomant lo citat adés:
Narf_Blau:
És una miqueta estranya la teua forma d'abandonar la discussió, que per atra banda evidentment la tens perduda per falta d'argumentacions coherents. Respectables, molt respectables, pero sense fonament.
“No se pot servir a dos senyors a l'hora... i després voler passar com que a soles en tens u”
Per la banda que me toca, he de dir-te que possiblement en tinga a montó de defectes. Molts, potser...
Pero no accepte que insinues que t'he faltat al respecte l'usuari PEROT que mai he faltat a ningú. En cap de fil i en cap de “forum”. Soc, irremediablement escrupulós i cautelós, cuidant molt lo que escric per a que s'entenga perfectament lo que vullc dir. Considere fonamental l'educació, i més encara en llocs a on la gent no se coneix, i no pot parlar-se cara a cara.
Per tant això que dius de que (ho pose textual del teu escrit Narf_Blau): “ ...m'ha dit que soc castellà entre atres coses més...”
“...i per ahí no passe...” És ¡¡¡ Mentira !!!
T'ho has dit tu a soletes quan has reconegut que te representa ans una bandera espanyola que una bandera valenciana... per estranya que esta siga. Això al meu parer, denota de tot manco valencianisme. Perque per a mi, em representa abans la bandera d'Oriola, de les Columbretes, de Tabarca, de Set Aigües, de la ciutat de Castelló, d'Alacant, la d'Altea....
Inclús en últim extrem i si m'apures: la del GAV, la de la Real Acadèmia de Cultura Valenciana, la del Valéncia CF o qualsevol atra que siga valenciana i desprenga valencianitat, valencianisme o tinga que vore alguna cosa en Valéncia. Com la de la societat ornitològica de la Comunitat Valenciana o la de l'Associació dels colombaires lliures de Rafelcofer.
Lo que t'ha sentat malament, volgut amic, és que molt possiblement no havies caigut en eixe aspecte teu, és lo que tu mateix has reconegut.
A soles comente els teus escrits. Repassa'ls i voràs com en tinc raó.
Yo no he dit res que abans no hages escrit tu.
Ademés, en atre orde de coses, perdona que te comente que: , “que te diga que te sents valencià i castellà no és per a ofendre's”
Yo en tinc molts amics i sobre tot familiars que en són castellans/espanyols i castellaparlants i no passa res. Això és riquea cultural.
Faltes a la veritat quan dius que yo he dit “... atres coses més...”
¿Qué he dit yo per a que t'ofengues? Me reafirme en tots i cadascú dels meus escrits en este “forum”, escrits en la correcta educació que pertoca i s'exigixc, pero no vullc que quede que te'n vas perque l'usuari PEROT a dit allò que mai no ha dit.
Te'n vas perque vols, perque no tens arguments i perque no saps per a on eixir.
Una atra cosa.
Un atra cosa que confons amic, és que: no hi ha pique, ¿pique? ¿de qué? No hi ha pique... al manco per la nostra banda. Des del primer moment estem encantats en tu... per la teua voluntat de departir en nosatres. Nosatres ho tenim clar, i volem explicar a tot lo món lo que representa l`estrelada valenciana. Per això volem normalisar-la.
Lo dit. Yo no falte a ningú per principis. Crec que les formes són fonamentals i qui les pert, pert la raó.
Per la meua banda... un abraç. I si vols en atre fil parlem de lo d`ISK. Que això és un atre tema.
PEROT
PD:
VALENCIANISTE. ¡¡¡ Tens tota la raó del món !!!! ¡¡¡¡ Tots Folls!!!! ¡¡¡¡ Tots folls e orats!!!!!!
BILLIJOE: fa dies que el tema estava conclós. _________________ A SANC I FOC... ¡¡ A TOTA ULTRANÇA !! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Jogim

Registrat: 30 Gin 2008 Mensages: 531
|
Publicat: Dv Dec 18, 2009 1:29 pm Assunt: |
|
|
El debat s'està anant de mare.
| Isk Escrigue: | | imagine que eixa afirmació teua tambñe afecta a l'estanquera i als grups que l'utilisen, proxims per atra banda, al grup del teu avatar i els que es volen posar de manporreros en les portes dels llocs per a que si va algu de la PJV se'n vaja calentet a casa. |
No faces cas ad eixos moniatos, perque fora del GAV se'ls va tota la chulería; per això sempre "esperen visites" en la porta del GAV, en el "burladero" a sa esquena i tots els amiguets fent botelló al costat. Jugant en terreny favorable qualsevol es fa el chulo, i més si ú és un hooligan sense dos dits de front i mig tocat. Pero lo greu no és que es facen els chulos, sino que veuen be la violència (sa falta de cultura i de tolerància no els permet tindre atre argument millor), i que no tenen la menor educació (per no respetar, no respeten ni als seus majors, puix yo els he vist faltar més d'una volta al respecte a membres del GAV, i inclús de CV, molt més veterans que ells, només per no combregar en sa forma de pensar).
Che nano, que tots hem passat per ahí... i per això hui estem ací.
| narf_blau Escrigue: | Bo, este va a ser el meu últim comentari en este forum. Només entrava ací per poder intercanviar opinions i debatre sobre temes de valencianisme, pero quan l'usuari PEROT m'ha dit que si soc castellà entre atres coses, per ahi no passe.
Bé ahi s'ho quedeu. |
Ya escomençe a pensar que alguns afins al del GAV i/o CV només vos registreu ací en l'idea d'autoexpulsarse en qualsevol excusa per a en acavant dir en els fors del GAV i/o CV "uy qué malos són els de la PJV" perque ya és molta casualitat que en només dos mesos, hajau fet igual "1245", "Valencià és llengua", i ara tu...
Pero be, tu voràs lo que fas, encara que pense que esteu fent una montanya d'algo que no és tan greu (i si t'has sentit ofés per algo en concret, recorda que pots recorrer als moderadors).
Un salut. _________________ Soc idependent. No soc membre de la PJV ni de cap associació o partit. La PJV no es fa responsable de cap de mos comentaris. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencia_es_llengua

Registrat: 27 Jun 2009 Mensages: 103
|
Publicat: Dj Abr 08, 2010 2:36 pm Assunt: |
|
|
| Jogim Escrigue: | El debat s'està anant de mare.
| Isk Escrigue: | | imagine que eixa afirmació teua tambñe afecta a l'estanquera i als grups que l'utilisen, proxims per atra banda, al grup del teu avatar i els que es volen posar de manporreros en les portes dels llocs per a que si va algu de la PJV se'n vaja calentet a casa. |
No faces cas ad eixos moniatos, perque fora del GAV se'ls va tota la chulería; per això sempre "esperen visites" en la porta del GAV, en el "burladero" a sa esquena i tots els amiguets fent botelló al costat. Jugant en terreny favorable qualsevol es fa el chulo, i més si ú és un hooligan sense dos dits de front i mig tocat. Pero lo greu no és que es facen els chulos, sino que veuen be la violència (sa falta de cultura i de tolerància no els permet tindre atre argument millor), i que no tenen la menor educació (per no respetar, no respeten ni als seus majors, puix yo els he vist faltar més d'una volta al respecte a membres del GAV, i inclús de CV, molt més veterans que ells, només per no combregar en sa forma de pensar).
Che nano, que tots hem passat per ahí... i per això hui estem ací.
Bé ahi s'ho quedeu. |
Ya escomençe a pensar que alguns afins al del GAV i/o CV només vos registreu ací en l'idea d'autoexpulsarse en qualsevol excusa per a en acavant dir en els fors del GAV i/o CV "uy qué malos són els de la PJV" perque ya és molta casualitat que en només dos mesos, hajau fet igual "1245", "Valencià és llengua", i ara tu...
Pero be, tu voràs lo que fas, encara que pense que esteu fent una montanya d'algo que no és tan greu (i si t'has sentit ofés per algo en concret, recorda que pots recorrer als moderadors).
Un salut. |
Ya estic ací de nou xD
He canviat molt ideologicament ultimament, i gràcies al Facebook (si, al facebook xD) he arribat a vore moltíssimes coses, moltíssimes webs etc etc.. I la meua forma de mirar a la PJV ha canviat (a millor per supost), reconec que m'havia enganyat (pero seguixc recolzant a CV per lo que ya havia explicat en un atre fil, pero eixe és un atre tema). I encara que és prou tart i ha passat molt de temps acabe de llegir hui el teu privat, gràcies per l'explicació Jogim  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en este forum No pots respondre en temes en este forum No pots editar els teus mensages en este forum No pots borrar els teus mensages este forum No pots votar en les enquestes en este forum
|