| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
lobo_vcf Usuari expulsat

Registrat: 07 Mai 2009 Mensages: 151
|
Publicat: Dc Mai 27, 2009 4:42 pm Assunt: manchester-barcelona |
|
|
qui guayar? o qui voleu que guanye?
yo vuic que guanye el marchester jeje
porra:
manchester 3- 2 barça _________________ EN MOSATROS QUI VULLGA, CONTRA MOSATROS QUI PUGA
GAV71 !!!!!!!!!!
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
muçol Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008 Mensages: 957 Ubicacio: Al costadet de l'Albufera
|
Publicat: Dc Mai 27, 2009 4:52 pm Assunt: |
|
|
Manchester 2-1 Barcelona
 _________________ Cantant els 80 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 2096 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Dc Mai 27, 2009 4:53 pm Assunt: |
|
|
El Manchester. 5-0  _________________ Gracies per tot, Manolo. Cada moment al teu costat estarà per sempre en la nostra memoria.
Descansa en pau, mestre. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1378
|
Publicat: Dc Mai 27, 2009 4:57 pm Assunt: |
|
|
Com sempre, perdem els valencians....  _________________ Manolo, sempre estaras al meu costat.
Adeu, amic. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
chequebo Membre de la PJV

Registrat: 30 Abr 2008 Mensages: 475 Ubicacio: Nacio Valenciana
|
Publicat: Dc Mai 27, 2009 5:26 pm Assunt: |
|
|
manchester 6-0 Barça  _________________ Manolo, sempre en els nostres cors. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tonety

Registrat: 26 Nov 2008 Mensages: 166 Ubicacio: Cap i Casal
|
Publicat: Dc Mai 27, 2009 7:56 pm Assunt: |
|
|
N'hi ha que estar content home, un equip espanyol campeó de la champions! jajaja _________________ Corregiu-me la meua ortografia per favor, que encara estic deprenent xD |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

|
Publicat: Dc Mai 27, 2009 8:20 pm Assunt: |
|
|
home, i damunt va el rei i sapatero a vore'ls.... un espanyol no pot estar mes content...  _________________ Manolo, sempre estaras al meu costat.
Adeu, amic. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dc Mai 27, 2009 8:46 pm Assunt: |
|
|
jajajaja che, el 5-0 no ha pogut ser xD _________________ Gracies per tot, Manolo. Cada moment al teu costat estarà per sempre en la nostra memoria.
|
| Tornar damunt |
|
 |
lobo_vcf Usuari expulsat

|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 12:38 pm Assunt: |
|
|
no passa res el triplete per a espanya es un gran honor atra vega lo fara el valencia  _________________ EN MOSATROS QUI VULLGA, CONTRA MOSATROS QUI PUGA
GAV71 !!!!!!!!!!
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
tofolet

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 696
|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 1:12 pm Assunt: si |
|
|
Puix guanyà el Barça i ben mereixcut que ho tenen per molts motius. A mi em donava igual qui la guanyara, mentres no estiga el VCF, m'agrada vore bon futbol, sinó m'avorrix, i ahir no em vaig avorrir, fon un bon partit de dos grans equips. Va guanyar al que més li va acompanyar el factor sort.
I allò del fútbol espanyol i eixes coses, puix realment són bovades. Guanyà el Barça i els seus seguidors, siguen d'a on siguen, i a mi com a seguidor d'un equip que juga en la mateix lliga que el Barça, em té igual. No m'ha afectat en res. _________________ "Un pont és un home creuant el pont" Julio Cortázar. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Lanuziste

Registrat: 30 Gin 2008 Mensages: 229
|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 3:12 pm Assunt: |
|
|
Si, Tofolet. Perque dubte moltissim que un club aplegue a ser campeo d`Europa quan esta 5º en sa lliga i despres de fer un futbol absolutament pauperrim.
No va per tu, sino son a soles les opinions que et podies trobar en certs forums fins fa unes poques semanes. xD |
|
| Tornar damunt |
|
 |
lobo_vcf Usuari expulsat

|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 3:57 pm Assunt: |
|
|
| Lanuziste Escrigue: | Si, Tofolet. Perque dubte moltissim que un club aplegue a ser campeo d`Europa quan esta 5º en sa lliga i despres de fer un futbol absolutament pauperrim.
No va per tu, sino son a soles les opinions que et podies trobar en certs forums fins fa unes poques semanes. xD |
este no a sigut l'any del VCF ya mos arriba
i si el triplete es per a espanya no per al barça a soles ya som el 6 pais que te el triplete i em quede en aixo vivz espanya!! hui per hui som els numero 1 en tots els esports! _________________ EN MOSATROS QUI VULLGA, CONTRA MOSATROS QUI PUGA
GAV71 !!!!!!!!!!
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 4:05 pm Assunt: |
|
|
| lobo_vcf Escrigue: | este no a sigut l'any del VCF ya mos arriba
i si el triplete es per a espanya no per al barça a soles ya som el 6 pais que te el triplete i em quede en aixo vivz espanya!! hui per hui som els numero 1 en tots els esports! |
¿Que nos donen als valencians per aixo? _________________ Gracies per tot, Manolo. Cada moment al teu costat estarà per sempre en la nostra memoria.
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 4:07 pm Assunt: |
|
|
| lobo_vcf Escrigue: | | Lanuziste Escrigue: | Si, Tofolet. Perque dubte moltissim que un club aplegue a ser campeo d`Europa quan esta 5º en sa lliga i despres de fer un futbol absolutament pauperrim.
i si el triplete es per a espanya no per al barça a soles ya som el 6 pais que te el triplete i em quede en aixo vivz espanya!! hui per hui som els numero 1 en tots els esports! |
¿espanya?¿esports? uy, uy, algu s'ha menjat un tripi i no ha compartit.... _________________ Manolo, sempre estaras al meu costat.
Adeu, amic. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
lobo_vcf Usuari expulsat

|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 4:10 pm Assunt: |
|
|
| yepayep Escrigue: | | lobo_vcf Escrigue: | | Lanuziste Escrigue: | Si, Tofolet. Perque dubte moltissim que un club aplegue a ser campeo d`Europa quan esta 5º en sa lliga i despres de fer un futbol absolutament pauperrim.
¿espanya?¿esports? uy, uy, algu s'ha menjat un tripi i no ha compartit.... |
esport? o deport aixo no estic segur que passa? si esta mal o diues i ya esta. _________________ EN MOSATROS QUI VULLGA, CONTRA MOSATROS QUI PUGA
GAV71 !!!!!!!!!!
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 4:15 pm Assunt: |
|
|
si, pero tu no fages ningun esforç, ya te corregiran els demes... _________________ Manolo, sempre estaras al meu costat.
Adeu, amic. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
lobo_vcf Usuari expulsat

|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 4:41 pm Assunt: |
|
|
| yepayep Escrigue: | | si, pero tu no fages ningun esforç, ya te corregiran els demes... |
ye figura si sols vols donarme per cull deixam tranquil _________________ EN MOSATROS QUI VULLGA, CONTRA MOSATROS QUI PUGA
GAV71 !!!!!!!!!!
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

|
Publicat: Dj Mai 28, 2009 6:31 pm Assunt: |
|
|
| lobo_vcf Escrigue: | | yepayep Escrigue: | | si, pero tu no fages ningun esforç, ya te corregiran els demes... |
ye figura si sols vols donarme per cull deixam tranquil |
no eres el meu tipo....  _________________ Manolo, sempre estaras al meu costat.
Adeu, amic. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|