| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
munove Membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 1648
|
Publicat: Dj Jun 18, 2009 4:08 pm Assunt: |
|
|
| Vos recorde que este fil nomes es per a presentacions eviteu el debat. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Lanuziste

Registrat: 30 Gin 2008 Mensages: 229
|
Publicat: Dt Jun 30, 2009 9:14 am Assunt: |
|
|
| yepayep Escrigue: | me pareix que lo que menys li preocupa a beita es salvar la llengua i la Nacio...  |
Si, com ella ha dit, salvar la llengua i nacio espanyoles. No m`invente res, a soles he citat les seues propies paraules.
Del seu ultim mensage ya han passat mes de dos semanes, aixina que qui calla... |
|
| Tornar damunt |
|
 |
valencianet
Registrat: 04 Jul 2009 Mensages: 1
|
Publicat: Ds Jul 04, 2009 9:18 pm Assunt: |
|
|
| hola a tots, me presente, soc nou en el foro, estudie en la universitat(i estic fart dels catalanistes k ni han) aixina que Vixca Valéncia! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
gemeta
Registrat: 30 Mai 2009 Mensages: 22
|
Publicat: Ds Jul 04, 2009 10:06 pm Assunt: |
|
|
| valencianet Escrigue: | | hola a tots, me presente, soc nou en el foro, estudie en la universitat(i estic fart dels catalanistes k ni han) aixina que Vixca Valéncia! |
Hola ¿en quina universitat estudies?  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Maulet-XVIII Membre de la PJV

Registrat: 21 Set 2008 Mensages: 122 Ubicacio: L'horta, Nacio Valenciana
|
Publicat: Ds Jul 04, 2009 11:34 pm Assunt: |
|
|
| valencianet Escrigue: | | hola a tots, me presente, soc nou en el foro, estudie en la universitat(i estic fart dels catalanistes k ni han) aixina que Vixca Valéncia! |
Benvingut! Per ací trobaras universitaris també farts del catalanisme en les universitats, ells te poden parlar de Valencia Universitaria, el sindicat valencianiste de la Uni.
Un salut, espere vore't per aci  _________________ La teua essencia mai nos abandonarà, ni en el valencianisme, ni en tota la vida. Manolo, sols per tu, m'has donat eternes forces de treballar, no t'oblidem, amic. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
BILLYJOE Membre de la PJV

Registrat: 29 Gin 2008 Mensages: 1207 Ubicacio: REGNE DE VALENCIA
|
|
| Tornar damunt |
|
 |
chuan
Registrat: 31 Ago 2009 Mensages: 12
|
Publicat: Dv Set 04, 2009 10:02 pm Assunt: |
|
|
hola! me pressente, soc chuan.  _________________ La figa de ta tia rossega quicos |
|
| Tornar damunt |
|
 |
muçol Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008 Mensages: 957 Ubicacio: Al costadet de l'Albufera
|
Publicat: Ds Set 05, 2009 7:45 am Assunt: |
|
|
Hola, benvingut chuan a la casa del valencianisme _________________ Cantant els 80 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
munove Membre de la PJV

|
Publicat: Dg Set 06, 2009 1:07 pm Assunt: |
|
|
| ¡Benvingut chuan! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Xavier de Castello
Registrat: 05 Set 2009 Mensages: 146
|
Publicat: Dl Set 07, 2009 11:17 am Assunt: Em presente al foro de la PJV |
|
|
Hola amics, sou nou en el foro de la PJV, pero no en el valencianisme. Nomes dir-vos que estaré pendent, quan tinga temps, de les vostres opinions i intentaré formar part d'esta gran familia de la PJV. Desijar-vos l'enhorabona pel treball que esteu fent i tambe que continueu en la lluita contra tota esta catalanisacio que estem patint els valencians.
Salutacions a tots. Xavier |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 2096 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Dl Set 07, 2009 11:32 am Assunt: |
|
|
Benvingut al forum de la Plataforma Jovenil Valencianista, Xavier  _________________ Gracies per tot, Manolo. Cada moment al teu costat estarà per sempre en la nostra memoria.
Descansa en pau, mestre. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
BILLYJOE Membre de la PJV

Registrat: 29 Gin 2008 Mensages: 1207 Ubicacio: REGNE DE VALENCIA
|
|
| Tornar damunt |
|
 |
munove Membre de la PJV

|
Publicat: Dt Set 08, 2009 2:23 pm Assunt: |
|
|
| Des de l'administracio del forum de la PJV te done la benvinguda. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
PEROT

Registrat: 08 Oct 2009 Mensages: 96 Ubicacio: Valéncia ciutat - Valentia
|
Publicat: Dj Oct 08, 2009 10:55 am Assunt: M´enganyat de puesto...... |
|
|
Massa tart... això de ser nou. Podeu canviar el mensage i posar-lo aci.
I ARREGLAT.
Un abraç.
PEROT  _________________ A SANC I FOC... ¡¡ A TOTA ULTRANÇA !! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencia_es_llengua

Registrat: 27 Jun 2009 Mensages: 103
|
Publicat: Dc Oct 14, 2009 7:32 pm Assunt: |
|
|
Hola Holita Vecinitos!
En realitat seria la segon volta que entre, ya havia entrat una vegada i haviem tingut discussions per una banda que no feen falta i que podrien quedar oblidades (per un tema que ara no cal reviure) i per atra no m'enrecorde.
En fi, no soc de la PJV ni res, pero simplement vaig a comentar i parlar un ratet en el fòrum de conte en conte.  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Jogim

Registrat: 30 Gin 2008 Mensages: 531
|
Publicat: Dj Oct 15, 2009 1:28 pm Assunt: |
|
|
| Valencia_es_llengua Escrigue: | Hola Holita Vecinitos!
En realitat seria la segon volta que entre, ya havia entrat una vegada i haviem tingut discussions per una banda que no feen falta i que podrien quedar oblidades (per un tema que ara no cal reviure) i per atra no m'enrecorde.
En fi, no soc de la PJV ni res, pero simplement vaig a comentar i parlar un ratet en el fòrum de conte en conte.  |
Lo que podríes fer, és coneixer a la gent i les activitats de la PJV en persona, i te donaríes conter de totes les mentires que molts "amics" teus (enganyats o no per terceres persones, tot siga dit) diuen constantment d'ells. En definitiva, te donaríes conter de qui s'interessa de veritat pel valencianisme i qui es llimita a ficarli obstàculs, mentir i manipular.
(Sense acritut) _________________ Soc idependent. No soc membre de la PJV ni de cap associació o partit. La PJV no es fa responsable de cap de mos comentaris. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
TerraBlava Membre de la PJV

Registrat: 12 Mai 2008 Mensages: 593
|
Publicat: Dj Oct 15, 2009 2:33 pm Assunt: |
|
|
Benvingut _________________
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencia_es_llengua

Registrat: 27 Jun 2009 Mensages: 103
|
Publicat: Dg Oct 18, 2009 10:57 pm Assunt: |
|
|
| Jogim Escrigue: | | Valencia_es_llengua Escrigue: | Hola Holita Vecinitos!
Lo que podríes fer, és coneixer a la gent i les activitats de la PJV en persona, i te donaríes conter de totes les mentires que molts "amics" teus (enganyats o no per terceres persones, tot siga dit) diuen constantment d'ells. En definitiva, te donaríes conter de qui s'interessa de veritat pel valencianisme i qui es llimita a ficarli obstàculs, mentir i manipular.
(Sense acritut) |
Gràcies Jogim pero no tinc ningun amic que estiga en contra de la no-unitat del valencianisme. I yo no tinc res en contra de la PJV i encara que a voltes han hagut problemes per part d'uns i d'atres al fi i a la cap.. Cada u que vaja per a on puga pero que tots anem a per lo mateix.
Amunt el valencianisme que és lo important! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Jogim

Registrat: 30 Gin 2008 Mensages: 531
|
Publicat: Dc Oct 21, 2009 10:48 am Assunt: |
|
|
| Valencia_es_llengua Escrigue: | | Gràcies Jogim pero no tinc ningun amic que estiga en contra de la no-unitat del valencianisme. I yo no tinc res en contra de la PJV i encara que a voltes han hagut problemes per part d'uns i d'atres al fi i a la cap.. Cada u que vaja per a on puga pero que tots anem a per lo mateix. |
És que el valencianisme ya està unit. Lo que no es pot fer és intentar mesclar aigua i oli, perque per desgràcia no tots van a per lo mateix.
De fet, tots els que estem per ací, passarem per ixa fase en la que estàs tu (de Sentandreu, GAV, etc, etc), i si tractares en persona a la gent d'este for, com yo em molestí en fer per a eixir de dubtes, comprendríes perque mos desvincularem totalment d'això i voríes qui s'implica en el valencianisme i qui només s'arrima de tant en quan per a passar el rato.
Per a decidir una opció o atra, ans n'hi ha que coneixer les dos parts. Un salut. _________________ Soc idependent. No soc membre de la PJV ni de cap associació o partit. La PJV no es fa responsable de cap de mos comentaris. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Samaruc
Registrat: 26 Oct 2009 Mensages: 32
|
Publicat: Dl Oct 26, 2009 7:31 pm Assunt: |
|
|
Hola amics!!! Porte molt de temps llegint-vos, com a referencia en quant a valencianisme, però mai m'havia decidit a escriure... fins ara
Vixca Valencia!!!
PD: Perdoneu si escric moltes "espardenyaes"... he passat per l'adoctrinament del colege i de bachillerat... estic recuperantme... i damunt ara l'universitat... |
|
| Tornar damunt |
|
 |
El Chè Administrador i membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1513
|
Publicat: Dl Oct 26, 2009 7:45 pm Assunt: |
|
|
Benvengut, espere que te sentes a gust i participes tot lo que pugues. _________________ Pronte les classes de l'IEV de Llengua Valenciana.
Depren les Normes d'El Puig, ya no tens escusa.
http://www.pjvalencianista.org/forum/cursos-de-valencia-vt1726.html
¿Quí m'ho diria? Tinc un idol, Manolo no vullc oblidar res de tu. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Valencianiste Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 2096 Ubicacio: Russafa
|
Publicat: Dl Oct 26, 2009 10:00 pm Assunt: |
|
|
Benvingut. _________________ Gracies per tot, Manolo. Cada moment al teu costat estarà per sempre en la nostra memoria.
Descansa en pau, mestre. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
munove Membre de la PJV

|
Publicat: Dt Oct 27, 2009 9:21 am Assunt: |
|
|
Benvingut Samaruc.
¿Estas en l'universitat? ¿Que estudies? ¿Coneixes Valencia Universitaria? |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Samaruc
Registrat: 26 Oct 2009 Mensages: 32
|
Publicat: Dt Oct 27, 2009 1:36 pm Assunt: |
|
|
| munove Escrigue: | Benvingut Samaruc.
¿Estas en l'universitat? ¿Que estudies? ¿Coneixes Valencia Universitaria? |
Sí, en Taronjers, estudiant ADE-Dret...
Conec VU, encara que únicament per la uep... _________________ Si m'equivoque parlant en valencia, corrig-me, vullc dependre a escriure be  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Dibuixant

Registrat: 05 Mai 2009 Mensages: 75
|
Publicat: Dt Oct 27, 2009 4:48 pm Assunt: |
|
|
Benvingut  _________________ MOLTS VALENCIANS SÓN NACIONALISTES, PERO POCS SÓN NACIONALISTES VALENCIANS. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|