| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
pensat_i_fet

Registrat: 20 Oct 2008 Mensages: 21
|
Publicat: Dl Oct 20, 2008 2:39 pm Assunt: |
|
|
Hola! Soc Pensat_i_fet, ad algu de vosatros ya el conec de la meua antiga etapa en el GAV o de ValenciaFreedom (abans postejava com Cmeri), aon espere continuar colaborant molt de temps.
Abans de res vuic dirvos que estic orgullos de ser valencià i espanyol, politicament de centre i cristia, encà que se respectar quasevol atra ideologia que em respecte. Soc castellàparlant de naixement tot i que estic fent lo posible per a valencianisarme per lo que totes les correcions són benvingudes.
Dic tot aixo perque m'agradaria colaborar i inclus formar part de la PJV en un futur proxim, per tal de promocionar i difondre l'identitat i cultura valenciana; i m'agradaria saber si en la PJV tinc les portes obertes per a sumar o per contra estic perdent el temps. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
El Chè Moderador i membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 845
|
Publicat: Dl Oct 20, 2008 3:54 pm Assunt: |
|
|
Home, les portes estan obertes sense cap tipo de problema. Si coneixes l'ideologia i eixa t'agrada, avant. Ya saps que aci convivim sense problemes gent independentista i no, sempre i quan Valencia siga lo primer.
Benvengut. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Ganchut Administrador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 1867 Ubicacio: Malva-Rosa
|
Publicat: Dl Oct 20, 2008 5:31 pm Assunt: |
|
|
benvengut, i com t'ha dit El_Che tot el mon pot entrar a la PJV sempre que treballe per i per a Valencia _________________
________
Soci 230 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
BILLYJOE Membre de la PJV

Registrat: 29 Gin 2008 Mensages: 296 Ubicacio: REGNE DE VALENCIA
|
Publicat: Ds Oct 25, 2008 6:42 pm Assunt: |
|
|
Hola a tots encara que ya porte uns mesos en el foro no me he presentat.
Soc billyjoe nacionalista y valencianiste, y antipancatalanista
que no anticatala.  _________________ NI CASTELLA NI CATALA VALENCIA Y PUNT
¿ PER COM ES POSSIBLE QUE UN EIXERCIT TAN CHICOTET PUGA ATREVIR-SE A LLUITAR EN UN TAN GRAN? Jerjes estiu del 480 AC en les termopilas. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Isidoro Jr
Registrat: 15 Dec 2008 Mensages: 16
|
Publicat: Dl Dec 15, 2008 12:24 pm Assunt: |
|
|
Ola soc Isidro. Despuix de llegirvos durants uns dies me desidit apuntar al vostre foro. Espere que se dugam tots be.
Un saludo a tots.
 |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dl Dec 15, 2008 3:00 pm Assunt: |
|
|
benvengut isidoro jr. esperem vore't per aci _________________
________
Soci 230 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
J.M. MIRALLES
Registrat: 16 Dec 2008 Mensages: 1
|
Publicat: Dt Dec 16, 2008 10:25 am Assunt: Presentacio |
|
|
Estimats integrants de la PJV i participants del moviment Nacionalista del nostre Regne, me presente, soc José Manuel Miralles i fa casi tres anys que porte en orgull el carrec de President Nacional de Unio Valenciana.
I dic “porte”, perque no ha segut precisament un cami de roses, pero de tot tenim parlar i raonar, eixa es la meua disposicio i el meu compromis en els Jovens Nacionaliste de Unio Valenciana i per extensio en tots vosatros.
No es faena facil la nostra, pero reconforta tindre amics compartint el mateix cami.
Un fort abraç a tots i gracies per deixar-me participar. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dt Dec 16, 2008 10:53 am Assunt: |
|
|
benvingut, m'alegra vore com membres importants d'atres partits s'interessen per la pjv, aixo vol dir que estem duguent un bon cami, encara que queda un cami molt llarc i costos en la que mos trobarém alegries i tambe moltes derrotes, pero cal seguir avant en el nostre proyecte (nacionalisme valencià), que es lo que mos junta.
Per atra part donar-li la benvinguda al forum, i espere que participes prou aci, aixina tambe mos enterarém de primera ma lo que es cou en el partit  _________________
________
Soci 230 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
muçol Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008 Mensages: 615 Ubicacio: Al costadet de l'Albufera
|
Publicat: Dc Dec 17, 2008 12:00 am Assunt: |
|
|
Benvinguts Isidoro Jr i Miralles. Espere que se convertiu en uns habituals del forum i pugau fruir i colaborar a parts iguals. Agrair a Miralles la seua decisio d'entrar ad este forum a cara descoberta. Espere que nos contes moltes coses sobre Valencia i la seua construccio politica nacionalista. Un abraç _________________ Cantant els 80 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|