| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
campanero Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1002 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 3:52 pm Assunt: |
|
|
per lo menos el motiu (les plujes i tot aixo) de l'aplaçament són per bones noticies per a la Serra Calderona, que al final és lo que interesa. _________________ MON ACTUAL RADIO
CADA DILLUNS A LES 8 DE LA VESPRADA
93.1 i per internet www.radio931valencia.com |
|
| Tornar damunt |
|
 |
El Chè Moderador i membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 845
|
Publicat: Dc Jun 11, 2008 8:16 pm Assunt: |
|
|
Es que no es normal lo que està passant enguany.
En Valencia sempre hem tengut molta pluja en poquet de temps i ara, ni plou ni deixa de ploure, sempre nubol.
La reduccio de masa forestal, el desequilibri carbonilla/CO2, i els canvis en les corrents aerees nos van a arruinar, en tot el sentit de la paraula.
Si el PP apostava pel turisme com a principal font d'ingressos (que ho ha fet), ya l'hem cagat (i no ell, que la paga la te assegurada, sino nosatros). |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Jogim

Registrat: 30 Gin 2008 Mensages: 193
|
Publicat: Dv Jun 13, 2008 11:15 am Assunt: |
|
|
| El Chè Escrigue: | La PJV ha parlat en els responsables del Parc Natural de la Serra Calderona, fent-nos constancia la dificultat i els riscs de fer una reforestacio ara. Hem preacordat una reforestacio conjunta en la que els reponsables del parc, junt als nostres ingeniers agronoms podran guiar-nos i formar-nos durant la reforestacio.
S'ha acordat que tindra lloc per giner (sent esta epoca la millor) i podrém ajudar a conservar la bella image de la Nacio Valenciana i la funcionalitat dels seus boscs.
Per ad este fi de semana queda en peu la quedada, en Serra a les 11:30 i l'eixida des de l'Horta a les 10:45 (enfront de l'fnac). L'activitat que realisarém sera una de les rutes que nos han propost els responsables del Parc. |
Una pena que al final s'aplace , pero la veritat és que per molt que haja plogut ara, com està prop el calor i la seca, i com no sol tornar a ploure fins a setembre-octubre, no "agarraríen" be els plantons.
De totes formes, no se si al final aniré este dumenge , per que vaig un tant apurat én una faena per al dimats que ve, i això és prioritari. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Ganchut Administrador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 1867 Ubicacio: Malva-Rosa
|
|
| Tornar damunt |
|
 |
iskerian Membre de la PJV

Registrat: 16 Gin 2008 Mensages: 1180
|
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dl Jun 16, 2008 8:35 am Assunt: |
|
|
Hi ha gent que no vol eixir publicada en web, per si els tolerants, pacifistes i lliberadors en honor a la veritat dels nostres enemics nos publiquen en algun dels seus forums o webs pacififistes en els que insinuen que nos peguen algun paso en honor a la moralitat i l'igualtat, pero sense que aixo se considere terrorisme, fascisme o privatori de les llibertats colectives i individuals fonamentals, que defenen els drets humans (Vamos que lo que ells fan està ben fet).
A mi me dona igual, pero han tapat les cares i han omes siluetes, (chè en lo fotogenic que soc jejejejejejejej)
NOTA ¿Creus que hauran captat l'indirecta els panques? |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Ganchut Administrador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 1867 Ubicacio: Malva-Rosa
|
|
| Tornar damunt |
|
 |
iskerian Membre de la PJV

Registrat: 16 Gin 2008 Mensages: 1180
|
Publicat: Dl Jun 16, 2008 6:58 pm Assunt: |
|
|
| El Chè Escrigue: |
Lo que em preocupa es que tu no has captat la conya de la meua pregunta i va i m'ho expliques com si fora bobo o paregut. Fes-t'ho mirar.  _________________ Llibertat de Pensament
Valencianisme
nacionalisme valencià
soci nº9 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
berarma Membre de la PJV

Registrat: 19 Gin 2008 Mensages: 514
|
Publicat: Dl Jun 16, 2008 7:20 pm Assunt: |
|
|
Si em permeteu l'observació, queda prou mal que publiqueu fotos en les cares tapades. Se poden publicar fotos en les que no aparega ningú i t'evites això.
Editat per ultima volta per berarma el Dl Jun 16, 2008 9:15 pm, editat 1 volta en total |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dl Jun 16, 2008 8:53 pm Assunt: |
|
|
| iskerian Escrigue: | | El Chè Escrigue: |
Lo que em preocupa es que tu no has captat la conya de la meua pregunta i va i m'ho expliques com si fora bobo o paregut. Fes-t'ho mirar.  |
Chico, yo no t'he subestimat, ho he fet pels possibles lectors panques. Hi ha voltes que tanquem massa el circul, les bromes apleguen a un nivell inteligible per als retrasaets i per al que no està en el tema.
Encara que curtet si que soc a voltes, es que anava per a panca jejejejejejej. |
|
| Tornar damunt |
|
 |

|
Publicat: Dl Jun 16, 2008 8:59 pm Assunt: |
|
|
| berarma Escrigue: | | Si em permeteu l'observació, queda prou molt que publiqueu fotos en les cares tapades. Se poden publicar fotos en les que no aparega ningú i t'evites això. |
Sí, haviem pensat en publicar les del paisage i la de la Real Senyera, que penjarem en el Castell i s'ha quedat per a marcar la Territorielitat Nacional Valenciana.
Castell del sigle XI de contruccio morisca. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
berarma Membre de la PJV

Registrat: 19 Gin 2008 Mensages: 514
|
Publicat: Dl Jun 16, 2008 9:15 pm Assunt: |
|
|
He corregit el mensage meu perque volia dir "prou mal" i havia posat "prou molt".  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|