| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
terravalenciana
Registrat: 21 Set 2008 Mensages: 1
|
Publicat: Dg Set 21, 2008 1:26 pm Assunt: unio del valencianisme |
|
|
Be, simplement dir que tenim unir-mos tots els valencianistes. Ya está be de nacionalismes, regionalismes i demes. Si no fem res, tindrem pp-catalanisme fins el 2050.
Estem fent un manifest per l´unio del valencianisme. si voleu colaborar a la seua redaccio, pues res ya mos vorem.
http://www.terravalenciana.tk
per cert, si algu mos traduix el tex se lo agrairem, perque com voreu, yo faig poru faltes d´ortografia en valencià. _________________ MANIFIESTO POR LA UNIÓN DEL VALENCIANISMO: http://www.terravalenciana.tk |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Llorens

Registrat: 14 Set 2008 Mensages: 18
|
Publicat: Dg Set 21, 2008 3:03 pm Assunt: |
|
|
| Propose un nom una marca per aglutinar al Valencianisme... MOSATROS |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Ganchut

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 2251 Ubicacio: Malva-Rosa
|
Publicat: Dg Set 21, 2008 4:05 pm Assunt: |
|
|
¿i a quins valencianistes vols unir? per que gent que es diga valencianista en tinguem des d'españa2000 fins a erpv.... _________________ Hipocresia en tu puta cara... ( |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Llorens

|
Publicat: Dg Set 21, 2008 4:11 pm Assunt: |
|
|
Yo parle en positiu d´un valencianisme de sentiment nacionaliste que treballe per a que el poble valenciá aplegue tot lo lluny estime democraticament.
Mosatros com a coalició federalista de l´estil Lega nord pero en el condiment historic i nacional del nostre poble.
Editat per ultima volta per Llorens el Dg Set 21, 2008 5:43 pm, editat 1 volta en total |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Ganchut

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 2251 Ubicacio: Malva-Rosa
|
Publicat: Dg Set 21, 2008 4:13 pm Assunt: |
|
|
| Llorens Escrigue: | Yo parle en positiu d´un valencianisme de sentiment nacionaliste que treballe per a que el poble valenciá aplegue tot lo lluny estime democraticament.
Mosatros com a coalició federalista de l´estil Lega nord per en el condiment historic i nacional del nostre poble. |
ya, pero els que els supostos "regionalistes" canten aixo de las estrellitas van el cielo i els pareix molt be que españa2000 agredixca als nacionalistes. _________________ Hipocresia en tu puta cara... ( |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Llorens

|
Publicat: Dg Set 21, 2008 5:45 pm Assunt: |
|
|
| Si crec que te compren ni han molt d´estos que parlen de valencianisme en la " rojigualda " al fons. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
El Chè Administrador i membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1401
|
Publicat: Dg Set 21, 2008 7:46 pm Assunt: |
|
|
| Ganchut Escrigue: | | Llorens Escrigue: | Yo parle en positiu d´un valencianisme de sentiment nacionaliste que treballe per a que el poble valenciá aplegue tot lo lluny estime democraticament.
Mosatros com a coalició federalista de l´estil Lega nord per en el condiment historic i nacional del nostre poble. |
ya, pero els que els supostos "regionalistes" canten aixo de las estrellitas van el cielo i els pareix molt be que españa2000 agredixca als nacionalistes. |
Aneu espai, als que se referiu que se diuen regionalistes tampoc ho son, els regionalistes tiren pels interessos de la regio i eixos tiren pel be de l'imperi castella. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Natros

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 218 Ubicacio: La Plana
|
Publicat: Dl Set 22, 2008 4:32 am Assunt: |
|
|
A val.com n'hi ha un grafic molt bo en el que ixen tots aquells que s'autonomenen valencianistes. Esta en normalisat.
Espere que no et moleste Amadeu_horta. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
muçol Membre de la PJV

Registrat: 27 Feb 2008 Mensages: 947 Ubicacio: Al costadet de l'Albufera
|
Publicat: Dl Set 22, 2008 7:20 am Assunt: |
|
|
Molt ilustratiu, si senyor  _________________ Cantant els 80 |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Llorens

|
Publicat: Dl Set 22, 2008 9:21 am Assunt: |
|
|
| ilustratiu i realiste |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Sogorb_NV
Registrat: 15 Gin 2008 Mensages: 170 Ubicacio: Un poc llunt de la nostra estimada Nació Valenciana
|
Publicat: Dl Set 22, 2008 11:32 pm Assunt: Re: unio del valencianisme |
|
|
| terravalenciana Escrigue: | Be, simplement dir que tenim unir-mos tots els valencianistes. Ya está be de nacionalismes, regionalismes i demes. Si no fem res, tindrem pp-catalanisme fins el 2050.
Estem fent un manifest per l´unio del valencianisme. si voleu colaborar a la seua redaccio, pues res ya mos vorem.
http://www.terravalenciana.tk
per cert, si algu mos traduix el tex se lo agrairem, perque com voreu, yo faig poru faltes d´ortografia en valencià. |
Yo no vullc una unió en gent que m'escup a la cara. Yo no vullc una unió en l'espanyolisme present a CVa.
Yo vullc una unió de tot el valencianisme. I quan dic valencianisme, em referixc al valencianisme. A la gent que a soles pensa en Valéncia, en la nostra llengua, en la nostra cultura, en la nostra terra. A mi lo que facen en la puta espanya m'ho passe pels collons. Eixa gent que va de valencianiste pero que a soles se preocupa per la unitat d'espanya ya se'n pot anar a les files de puteros2000, ací no ne volem de traidors.
Estos dies estic llegint a sovint valenciafreedom i cada volta n'ixc més cabrejat, i més convençut de que en esta gent no aplegarém a cap lloc. Gent que tira merda i més merda al nacionalisme valencià, a la nostra estrelada... espere que m'entengau. _________________
¡Vixca la Nació Valenciana lliure i sobirana!
Editat per ultima volta per Sogorb_NV el Dt Set 23, 2008 1:29 pm, editat 1 volta en total |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Natros

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 218 Ubicacio: La Plana
|
Publicat: Dt Set 23, 2008 10:27 am Assunt: |
|
|
Sogorp, unes correccions
escup - escopix
amb - en/ab
a menut - a sovint
emprenyat - cabrejat
enlloc - a cap lloc
i no cal insultar a ningu  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1207
|
Publicat: Dt Set 23, 2008 12:44 pm Assunt: |
|
|
| Natros Escrigue: | Sogorp, unes correccions
escup - escopix
amb - en/ab
a menut - a sovint
emprenyat - cabrejat
enlloc - a cap lloc
son faltes en pro de l'unitat del valencianisme.....  _________________ Manolo, sempre estaras al meu costat.
Adeu, amic. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
munove Moderador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 1532 Ubicacio: Monover
|
|
| Tornar damunt |
|
 |
Sogorb_NV
Registrat: 15 Gin 2008 Mensages: 170 Ubicacio: Un poc llunt de la nostra estimada Nació Valenciana
|
Publicat: Dt Set 23, 2008 1:29 pm Assunt: |
|
|
| Natros Escrigue: | Sogorp, unes correccions
escup - escopix
amb - en/ab
a menut - a sovint
emprenyat - cabrejat
enlloc - a cap lloc
Molt graciós yepayep, pero yo en este fòrum he vist gent que pareixia que vomitara damunt el teclat. I estic segur que actualment la unió que vols és la mateixa que la meua i la de tot bon valencianiste.
¿Tu eres un d'aquells que m'acusaves de catalaniste per recolzar UV en les eleccions del maig de 2007 veritat? Perdona si m'equivoque.
S'agraïxen les correccions
Editat. _________________
¡Vixca la Nació Valenciana lliure i sobirana! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1207
|
Publicat: Dt Set 23, 2008 1:37 pm Assunt: |
|
|
Puix no, t'enganyes de yepayep...yo no he acusat a ningu de catalaniste per recolsar a UV. Ni ara ni mai. Senc molt que no sapies encaixar bromes. No te les tornare a fer, tranquil... _________________ Manolo, sempre estaras al meu costat.
Adeu, amic. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|