| Vore tema anterior :: Vore tema seguent |
| Autor |
Mensage |
gotdellet
Registrat: 23 Feb 2008 Mensages: 6
|
Publicat: Ds Feb 23, 2008 12:21 pm Assunt: Video interessant sobre la senyera |
|
|
Hola, este es el meu primer mensage i ho aprofite per a ensenyar-vos este vídeo tan interessant que he trobat pel youtube:
http://es.youtube.com/watch?v=VD01Ewyz2OM
que vos pareix? llevat de lo de "país valencià" està genial! |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Ganchut Administrador i membre de la PJV

Registrat: 13 Gin 2008 Mensages: 1622 Ubicacio: Malva-Rosa
|
Publicat: Ds Feb 23, 2008 5:52 pm Assunt: |
|
|
primer de tot benvingut, esperem que participes en el forum activament.
El video esta prou be, llastima que estiga en català i q utilise el terme pais valencia  _________________ *|= En el meu poble no caguen en pena.
________
Soci 230 de la PJV |
|
| Tornar damunt |
|
 |
campanero Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1002 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Dg Feb 24, 2008 8:47 am Assunt: |
|
|
yo trobe que te molt de mensage catalufo subliminal, a banda dels comentaris que es fan per part dels que comenten el video.
pot estar be, pero a mi no m'acaba... |
|
| Tornar damunt |
|
 |
BILLYJOE

Registrat: 29 Gin 2008 Mensages: 221 Ubicacio: REGNE DE VALENCIA
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 2:05 pm Assunt: |
|
|
la franja blava era el color dels reis de arago, de la casa real. no el ficaren per que es vera la corona.
Pareis propaganda panca per a captar joves blavers. _________________ NI CASTELLA NI CATALA VALENCIA Y PUNT |
|
| Tornar damunt |
|
 |
campanero Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 1002 Ubicacio: Campanar
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 2:49 pm Assunt: |
|
|
Exacte, Billyjoe
la extrategia és prou clara: desvirtuar la historia i donar explicacions de tot reduint-ho a lo anecdotic o a la chorrada com "es va ficar perque no es veya be"
en heraldica i en les banderes tot té un significat, no es fica perque si o per "lo bonico que queda" |
|
| Tornar damunt |
|
 |
yepayep Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 787
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 2:57 pm Assunt: |
|
|
gotdellet mos esta eixin rana..... _________________ Lo just no sempre es lo correcte, per que si te fiquen un dit al cul, queda just, pero no es correcte. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
kikemaria

Registrat: 20 Feb 2008 Mensages: 162 Ubicacio: CAP I CASAL
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 4:06 pm Assunt: |
|
|
me pareix patetic i fal de coherencia este video que barreja lo que ixc del ojete al fill de p. catalaniste, en tal de confondre a la gent i com be dieu, captar mentes blancas. _________________ "VALENCIANS, DEFENGAM NOSTRA TERRA
CONTRA LLADRES, BOCHINS I TIRANS
AJUNTEM-NOS, QUE YA HA ARRIBAT L´HORA
QUE SOM DIGNES DE SER VALENCIANS " |
|
| Tornar damunt |
|
 |
BILLYJOE

Registrat: 29 Gin 2008 Mensages: 221 Ubicacio: REGNE DE VALENCIA
|
Publicat: Dt Feb 26, 2008 11:17 pm Assunt: Re: Video interessant sobre la senyera |
|
|
| gotdellet Escrigue: | Hola, este es el meu primer mensage i ho aprofite per a ensenyar-vos este vídeo tan interessant que he trobat pel youtube:
http://es.youtube.com/watch?v=VD01Ewyz2OM
que vos pareix? llevat de lo de "país valencià" està genial! |
Cuant una bandera o peno aragones de un rei ,un noble un territori etc exia victoriosa en una batalla o guerra li ficaven un tros de tela blava en señal de premi per la victoria en le scas de la senyera com ya sabreu este tros de blau va ser de per vida per la resistencia als atacs de les tropes castellanes per els soldats del regne Pere el ceremonios li va cocedir el blau color real per sempre. podiem dir que la senyera es una bandera de combat ademes es la bandera oficial mes antiga del mon i la franja rocha paralela al blau significa la total independencia del regne valencia del aragones.(En castella me esplayaria un poquet mes)  _________________ NI CASTELLA NI CATALA VALENCIA Y PUNT |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Vesrock
Registrat: 28 Feb 2008 Mensages: 15
|
Publicat: Dj Mar 27, 2008 9:03 pm Assunt: |
|
|
| Com bé dius Pere el cereminios afegí el blau en la ciutat de Valencia, el vert en Castellò, i en Alacant crec que blanca, pero no estic segur d'esta última. |
|
| Tornar damunt |
|
 |
Natros Membre de la PJV

Registrat: 14 Gin 2008 Mensages: 187 Ubicacio: La Plana
|
Publicat: Dv Mar 28, 2008 1:42 pm Assunt: |
|
|
| Vesrock Escrigue: | | Com bé dius Pere el cereminios afegí el blau en la ciutat de Valencia, el vert en Castellò, i en Alacant crec que blanca, pero no estic segur d'esta última. |
Mare!!! L'unic que va afegir Pere II o IV com vullgau, va ser el blau a la ciutat de Borriana i despres a la ciutat i regne de Valencia, ni verts ni blancs, no desvariem tant.  |
|
| Tornar damunt |
|
 |
|