II Jornades Mig Ambientals de l’INEV
En esta nova edicio de les Jornades Mig Ambientals l’Institut d’Estudis Valencians (INEV) van a tractar dos temes prou interessants:
Les energies renovables es presenten com l’alternativa a les energies fosils com el petroleu i el gas. Son en teoria fonts d’energia inagotables i manco contaminants. Vorem quines son i quines ventages i inconvenients presenten des del punt de vista ambiental i com a substitut de les actuals. Tambe analisarém energies alternatives a llarc plaç com la fusio nuclear i per atra banda parlarém dels “famosos” biodiesels, i les controversies que generen.
El 17 de Setembre en la a partir de les 19:00h en la Llongeta de la CAM.
Els sistemes mig ambientals i els ecosistemes son sistemes complexos i dinamics. Es per aço que la previsio de les consequencies d’una determinada intervencio sobre u d’estos sistemes siga casi impossible si no es en l’ajuda de l’ordenador.
Conferenciants:
Ramón San Esteban i Martínez es Llicenciat en Quimica i en Ciencia i Tecnologia dels Aliments. Professor de Tecnologia. Membre de l’Institut d’Estudis Valencians.
Antonio Caselles Moncho es Dr. Ingenier Agronom i professor titular del departament de Matematica Aplicada de l’UV. Vicepresident de la Societat Espanyola de Sistemes Generals (SESGE).
Comenta-ho i + info en el forum.



